Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

Η 4Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ PONY ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !



POLY Αυτοκίνητο Ελληνικό – Αξιόπιστο – Εξαιρετικά Προσιτό… Έπειτα από το έντονο ενδιαφέρον που παρατηρήθηκε από τους ανθρώπους του τύπου, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε το αυτοκίνητό μας και την πρόοδό του όπως πραγματικά είναι.
Η εταιρεία ΝΑΜΚΟ, με 50 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή οχημάτων και την κατασκευή και πώληση 40,000 οχημάτων στην Ελλάδα και 800,000 οχημάτων σε 14 χώρες παγκοσμίως, ως ουραγός της μικρής παραγωγής, είναι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσει τη νέα γενιά των οχημάτων της, το PONY® 4.
Το PONY® αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους Έλληνες και όχι μόνο, διότι ήταν και είναι….ουσιαστικά το μοναδικό Ελληνικό αυτοκίνητο. Όπως μαρτυρά και το ακρωνύμιο της εταιρείας NAMCO – National Motor Company, το PONY® είχε και έχει τον χαρακτήρα του Εθνικού Οχήματος.
Κατά τα τελευταία χρόνια, μετά από έντονη R&D (Έρευνα & Ανάπτυξη), δημιουργήσαμε την μοναδική Ελληνική πλατφόρμα για το PONY® 4, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας, διατηρώντας όμως την κλασσικότητά του, και κρατώντας τον δυνατό και στιβαρό χαρακτήρα του που το έκανε αγαπημένο αυτοκίνητο των ελλήνων, των ενόπλων δυνάμεων, των κοινοφελών οργανισμών, κ.α. τις περασμένες δεκαετίες.
Αυτή τη στιγμή κατασκευάζουμε πρωτότυπα οχήματα PONY® 4 τα οποία δοκιμάζονται σε διάφορες συνθήκες, σκληρές και μη, σε θερμοκρασίες και εδάφη, σε συσχετισμό κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και ωφέλιμου φορτίου, ώστε να καταλήξουμε στον βέλτιστο συνδυασμό για την παραγωγή ενός δυνατού και φθηνού αυτοκινήτου.
Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές του PONY® 4 περιλαμβάνουν 4-κύλινδρο κινητήρα PCM (Peugeot-Citroën Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75-80 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ABS κλπ. Αλλά και με 800kg ωφέλιμο φορτίο με πίσω άξονα δικής μας κατασκευής.
Για περισσότερες τεχνικές προδιαγραφές θα επικοινωνήσουμε μαζί σας όταν θα οριστικοποιηθεί το μοντέλο PONY® 4 που θα καταλήξει στην παραγωγή για την Ελλάδα.
Ο προγραμματισμός μας περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο PONY® στην 1η φάση παραγωγής, το πετρελαιοκίνητο (diesel) PONY® όπως επίσης και το 4×4 στη 2η φάση αλλά και το ηλεκτροκίνητο PONY® στην 3η φάση.
Το βενζινοκίνητο PONY 4 θα κυκλοφορήσει για επαγγελματική ή/και ιδιωτική χρήση, στην τιμή που έχει προκοστολογηθεί στα €6,910 αλλά καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η τελική τιμή του οχήματος να μην ξεπεράσει τα €7,000.
Η παραγωγή του οχήματος δεν εξαρτάται εξ’ολοκλήρου από την εταιρεία μας, μιας και όπως καταλαβαίνετε μπορούμε να κατασκευάσουμε εκατοντάδες οχήματα στο εργοστάσιό μας αλλά χωρίς αυτά να μπορούν να βγούν στους δρόμους με πινακίδες για τη διάθεση του κόσμου που απεγνωσμένα μας ζητά το PONY.

ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ



Δυο εξαιρετικά τραγούδια σας προτείνουμε να ακούσετε. Το πρώτο ο ύμνος των τσιγγάνων όπου μέσα σε ένα τραγούδι περιγράφει τη ζωή αυτών των ανθρώπων. Το δεύτερο είναι αφιερωμένο στους γύφτους.
Σίγουρα οι περισσότεροι δεν τους γνωρίζουν. Σίγουρα οι περισσότεροι έχουν μια αρνητική άποψη γι αυτούς τους ανθρώπους. Σκεφτείτε όμως το πόσο καλά η Ελληνική κοινωνία έχει κλεισμένες τις πόρτες τις σ΄αυτούς τους ανθρώπους.
… κι όμως αυτοί καταφέρνουν και επιβιώνουν.


video

Το ΔΝΤ δεν είναι λύση για την Ελλάδα



Όσο το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της Ελλάδας γίνεται και πιο ορατό, τόσο πιο πολλοί είναι αυτοί που στρέφονται προς την Αργεντινή, ελπίζοντας να μάθουν κάτι από τις εμπειρίες της όταν αυτή χρεοκόπησε το 2002,  και μετά ανέκαμψε. Σίγουρα, υπάρχουν αρκετά κοινά σημεία μεταξύ της οικονομικής περιπέτειας της Αργεντινής στη δεκαετία του 1990, και τον σημερινό εφιάλτη που ζει η Ελλάδα.

Ψάχνουν 200.000 στρέμματα για να τα παραχωρήσουν στους…. Γερμανούς.


Εκτάσεις 200.000 στρεμμάτων αναζητεί η Ελληνική κυβέρνηση για να προχωρήσει το «παραχωρητικό» πρόγραμμα "Ήλιος".

Ήδη το ΥΠΕΚΑ, έχει αποστείλει επιστολές στους δημάρχους ώστε να παραχωρήσουν εκτάσεις κατά προτίμηση άνω των 500 στρεμμάτων, στις οποίες θα μπορούσε να γίνει η εγκατάσταση των συστημάτων , ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΙΕΠΕΙ.

Οι 7 πόνοι που δεν πρέπει να αγνοήσουμε


Ο πόνος είναι το «καμπανάκι» του οργανισμού μας, ένας σαφής τρόπος ότι κάτι δεν πάει καλά. Συχνά όμως, αδιαφορούμε για τα σήματα που μας στέλνει το σώμα μας, με ολέθρια για την υγεία μας αποτελέσματα. Δείτε, ποιους πόνους δεν πρέπει να αγνοήσουμε.

Θα γεμίσουν με Σκοπιανούς την Μακεδονία και Τούρκους τη Θράκη, με σχέδιο επιστροφής ιθαγένειας!!!


evbraia Σκοπός της κυβέρνησης Παπανδρέου είναι να γεμίσει τη Θράκη και την Μακεδονία με Τούρκους και Σκοπιανούς χτίζοντας έτσι τα θεμέλια για σοβαρές μελλοντικές καταστάσεις...
Τελικά, η κυβέρνηση αυτή κρύβει καθημερινές εκπλήξεις στον οικονομικό τομέα και στις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλει για να καταρρακώσει την ελληνική οικονομία, αλλά δεν ξεχνά και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις της στην αποδόμηση ή στην δημιουργία επικίνδυνων ζητημάτων για την εθνική ασφάλεια της χώρας.
Έτσι, πληροφορούμαστε πως σε ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Επικρατείας του ΛΑΟΣ κ. Ιωάννης Κοραντής ζητά να ενημερωθεί για τους σχεδιασμούς μίας επικείμενης αναγνώρισης όλων εκείνων που απώλεσαν την ελληνική ιθαγένειά τους μετά τον εμφύλιο πόλεμο.

Άνθρωπος της Bilderberg στο οικονομικό γραφείο του πρωθυπουργού της "Τριμερούς"!



O Γκίκας Χαρδούβελης είναι μέλος της λέσχης Bilderberg, επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του πρωθυπουργού και καθηγητής στο τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Επίσης, ο κ. Χαρδούβελης ήταν οικονομικός σύμβουλος του Ομίλου της Eurobank και διετέλεσε Διευθυντής του Οικονομικού Γραφείου του Πρωθυπουργού, κ. Σημίτη. Έχει εκτεταμένη εμπειρία σε κεντρικές τράπεζες και τον ιδιωτικό τραπεζικό τομέα: επταετή θητεία στην Ομοσπονδιακή Τράπεζα της Νέας Υόρκης (1987-1993), διετή θητεία στην Τράπεζα της Ελλάδος (1994-1995). Διετέλεσε Chief Economist στην Εθνική Τράπεζα (1996-2000)!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...