Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

ΓΙΑΤΙ οι ΓΚΕΙ είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ στην Νέα Τάξη Πραγμάτων


Βρίσκονται παντού, είτε στην πολιτική, είτε στην εκπαίδευση, είτε ως στελέχη επιχειρήσεων, είτε ως φορτηγατζήδες, είτε ως μπετατζήδες, είτε ως αεροσυνοδοί, είτε ως παρένθετες μητέρες, είτε ως τραγουδιστές και τραγουδίστριες κλπ. Φιγουράρουν σχεδόν σε κάθε τηλεοπτική εκπομπή, είτε ως καλεσμένοι είτε ως παρουσιαστές και, φυσικά, γίνονται εύκολα είδηση, είτε μέσω φημών είτε μέσω προσωπικών παραδοχών.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, λοιπόν, οι gay βρίσκονται πάντα στην επικαιρότητα. Αν και αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό του πλανήτη μας, γύρω στο 3%, η πολύ καλή «προβολή» τους φαίνεται να φτάνει ή και να ξεπερνάει το 50%του παγκόσμιου πληθυσμού.
Βέβαια, οι άνθρωποι αυτοί θέλουν να έχουν κάθε δικαίωμα να διεκδικούν και να προασπίζονται τις προτιμήσεις τους, είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Ωστόσο η συνεχής προβολή των επιλογών και των προτιμήσεων των gay μοιάζει να είναι κατευθυνόμενη. Όπως η τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια ενός supermarket.
Μερικές φορές αυτό το «προϊόν» επιβάλλεται εξαναγκάζοντας straight και παιδιά να το αποδεχτούν.
Κι αυτό δεν το λέμε τυχαία. Η κυβέρνηση της Βραζιλίας προωθεί νόμο (τον PLC 122) κατά της «ομοφυλόφιλο-φοβίας» (homophobia) ακόμα και στα σχολεία. Είναι πολύ χαρακτηριστική η αφίσα που κυκλοφορεί με δύο μαθητές του ίδιου φύλου να φιλιούνται, για να μην φοβούνται τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Ο νόμος αυτός θα απαγορεύει κάθε είδους διάκριση, «κακιάς κουβέντας», ειρωνείας, σχολίου, ηθικής, θρησκευτικής, φιλοσοφικής ακόμα και ιατρικής γνώμης κατά του ομοφυλόφιλου τρόπου ζωής. Όλα αυτά με ποινή φυλακίσεως. ΜΜΕ ακόμα blogs θα τίθενται εκτός νόμου.
Όλο αυτό θυμίζει την καλή αρχή που έκαναν οι καλοί χριστιανοί επιβάλλοντας την πίστη και την θρησκεία τους «επί ποινή θανάτου», ειδικά στην Ελλάδα. Αλλά το θέμα δεν βρίσκεται εκεί. Παρόμοια «ατζέντα κατά της ομοφυλόφιλο-φοβίας» προσπαθεί να επιβληθεί σε άλλες 80 και πλέον χώρες στον κόσμο (κυρίως Αφρική, Καραϊβική, νησιά του Ειρηνικού), οι οποίες αντιστέκονται.
Το Ομοφυλοφιλικό Κίνημα έχει καταλήξει να είναι μια ισχυρή δύναμη, με τεράστια επιρροή (εξουσία) και πόρους κάθε είδους, τα οποία απολαμβάνει (και ασκεί) όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά και πέραν αυτής.
Σύμφωνα με μία συνέντευξη που έδωσε ο δημοσιογράφος Randy Enge στον John Vennari του CFN έχουμε τα εξής:
Από ιστορική άποψη, η προώθηση της ομοφυλοφιλίας είναι αναπόσπαστο μέρος του σύγχρονου Σεξουαλικού Απελευθερωτικού Κινήματος, που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1920 στην Αμερική. Αρχικά ήταν μια χαλαρή περιθωριακή οργάνωση, που δικτυωνόταν σε μεγάλες πόλεις-λιμάνια. Αλλά η πραγματική «εξάπλωση» του Ομοφυλοφιλικού Απελευθερωτικού Κινήματος σε όλο τον κόσμο, έγινε τον Ιούνιο 1969.
Φαινομενικά, από την μια μέρα στην άλλη, gay ηγέτες οργανώθηκαν αυθόρμητα σε μια καλολαδωμένη πολιτική μηχανή, με συνεντεύξεις Τύπου οι οποίες καλύφθηκαν από παγκόσμια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, εκατομμύρια δολάρια έρευσαν στα ταμεία του κινήματος που μέχρι πρότινος ήταν άδεια, και «οδηγώντας» δημόσια πρόσωπα επέκριναν τις αδικίες που φέρεται ότι υπέστησαν οι ομοφυλόφιλοι. Αυτό που είχε παραδοσιακά θεωρηθεί ως ελάττωμα και καταστελλόταν από την κυβέρνηση, τώρα, γινόταν αρετή και δικαίωμα των πολιτών να προστατεύονται και να προάγονται από το κράτος.
Ελάχιστους μήνες νωρίτερα από εκείνο τον Ιούνιο, ο Rockefeller, δήλωνε δημοσίως ότι «στους ομοφυλόφιλους θα δοθεί η άδεια να είναι ομοφυλόφιλοι». Άδεια; Από ποιόν; Μα από την ελίτ του Νέου Παγκόσμιου Συστήματος (New World System – έτσι έλεγαν τότε την Νέα Τάξη Πραγμάτων). Από τότε, η οικογένεια Rockefeller και πολλά από τα «φιλανθρωπικά» της ιδρύματα, προωθούν όλα τα είδη σεξουαλικής παρεκτροπής για δεκαετίες, τώρα.
Με άλλα λόγια, η πηγή της δύναμης και της επιρροής του Ομοφυλοφιλικού Κινήματος δεν προήλθε μέσα από το ίδιο το κίνημα, αλλά απ’ έξω: από τα ισχυρά θεμέλια-ιδρύματα και από πολλούς άλλους ισχυρούς που κυβερνούν κρυμμένοι στην αφάνεια. Ουσιαστικά μιλάμε για «ιδιωτικά οργανωμένα δημόσια ιδρύματα».
Στις 5 Μαΐου 2009, πραγματοποιήθηκε μία συνεδρίαση στο Πανεπιστήμιο Rockefeller η οποία οργανώθηκε από τους Warren Buffet, Bill Gates και David Rockefeller τον νεότερο. Ανάμεσα στους παρευρισκομένους ήταν η Oprah Winfrey, ο Ted Turner και ο George Soros και άλλοι υπάλληλοι της ΝΤΠ. Όπως ήταν αναμενόμενο, στην κορυφή της λίστας-ατζέντας ήταν μία ενισχυμένη δέσμευση για τον έλεγχο του πληθυσμού. Αυτό σήμαινε θέματα για την αύξηση των gay καθώς και θέματα υπέρ των αμβλώσεων.
Σύμφωνα πάντα τον δημοσιογράφο Randy Enge, μία από τις μεγαλύτερες πηγές υποστήριξης του Ομοφυλοφιλικού Κινήματος και της gay-ατζέντα είναι οι Coke-Cola, Pepsi, Ford (Globe), General Motors, American Express, Best Buy, Lehman Brothers, Fannie Mae, Mellon Financial, η Shell , Dell, Avon, Estee Lauder, Coors, η General Electric, General Mills, Kraft, Johnson & Johnson, Eli Lilly, Hyatt, State farm, Avis, Starbucks, Subway, Gameboy, Ikea, JC Penney, Sears, το Sam’s Club, Target, Wal-Mart (Pride), Weight Watchers, η IBM, Intell, AT & T, κλπ. κλπ.
Σημαντικό ρόλο, φυσικά, παίζει το οργανωμένο έγκλημα, ως λειτουργός της ΝΤΠ, στην υποστήριξη του Ομοφυλοφιλικού Κινήματος. Υπάρχει μια συμβιωτική σχέση μεταξύ των δύο, αφού σε συνδικάτα του εγκλήματος ανήκουν πολλά ομοφυλοφιλικά πολυσύχναστα ιδρύματα όπως π.χ. τα γκέι-μπαρ. Το οργανωμένο έγκλημα προμηθεύει ναρκωτικά, πορνογραφία και νέους εκδιδόμενους άνδρες οι οποίοι αποτελούν τη βάση της ομοφυλοφιλικής αντι-κουλτούρας.
Τι έχει να κερδίσει η ελίτ της Νέας Παγκόσμιας Τάξης με την προώθηση του «ομοφυλοφιλικού προϊόντος»;
Υπάρχουν πάντα δύο φυσικοί εχθροί του ολοκληρωτισμού κάθε είδους: η οικογένεια και η θρησκεία (μία άλλη μορφή ολοκληρωτισμού). Η προώθηση της ομοφυλοφιλίας και άλλων μορφών αποκλίνουσας σεξουαλικής συμπεριφοράς, όπως έχουμε δει από την τρέχουσα μάχη για τον «γάμο ομοφυλοφίλων», έχει σχεδιαστεί για να υπονομεύσει τόσο τον γάμο και την οικογένεια όσο τους φυσικούς νόμους και την παραδοσιακή ηθική.
Ο στόχος της ΝΤΠ είναι να δημιουργήσει μια γενιά πολύμορφων, απομονωμένων και χωρίς ρίζες ατόμων που, εγκλωβισμένα στα δικά τους αντί-γονικά πάθη, δεν θα παρουσιάσουν-προβάλουν καμία σοβαρή αντίσταση στους Νέους Κυρίους της Δουλείας της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Έτσι επιτυγχάνονται τα εξής: Πλήρης έλεγχος πάνω σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Με άλλα λόγια ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει: Έλεγχος πληθυσμού.

Όταν ο στόχος επιτευχθεί –και καθώς οι ομοφυλόφιλοι είναι εμφανώς ασταθείς και αναξιόπιστοι (κατά την λογική της Ν.Τ.Π), έχοντας υπηρετήσει το σκοπό τους– όταν έρθει η ώρα, θα πρέπει συστηματικά να εξαλειφθούν ως εχθροί του κράτους.
Κάπως έτσι, λοιπόν, το δικαίωμα της διαφορετικότητας και της προσωπικής επιλογής, γίνονται ένα από τα εργαλεία της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Οι gay, λοιπόν, αποτελούν, χωρίς να το γνωρίζουν, έναν μηχανισμό διάλυσης της οικογένειας και ένα μηχανισμό διάβρωσης του κοινωνικού ιστού σε ένα ευρύτερο πλαίσιο «ανατρέφοντας» μη-νοήμονες μελλοντικούς πολίτες.

 diadrastiko

47 σχόλια:

  1. συμφωνω για την προπαγανδα, αλλα να εισαι ομοφυλοφιλος δεν εχει καμια σχεση με προπαγανδα, επισης τα γκει μπαρ ειναι κεντρα εγκληματικοτητας? μονο και μονο επειδη ειναι γκει? η φυση εχει δημιουργησει την πολυσεξουαλικοτητα για ποικιλια που καταληγει σε περισοοτερη σεξουαλικοτητα και τελικα περισσοτερες γεννησεις παιδιων, η τυποποιηση και η καθε ειδους προπαγανδα ειναι επικυνδινη και για τους γκει και για τους στρειτ. αν εισαι γκει επισης δεν θα στο πει κανεις η θα στο επιβαλει, απλα θα το νοιωσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω συχαθη να ανειγω την τηλεοραση και να μου προοθουν συστηματικα της διαφορες πουσταρες. Συγνομη αλλα δεν ξερω αγγλικα .
    Ελεος να κανουν οτι θελουν με τα οποισθια τους,
    δεν ειμαστε ειποχρεομενη να τους τρομε στη μαπα.
    ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ έχω σιχαθεί να διαβάζω κείμενα τόσο ανορθόγραφα. Ζητάς συγγνώμη που δεν ξέρεις ... αγγλικά; Γιατί, μήπως ξέρεις ελληνικά;

      Διαγραφή
    2. ΑνώνυμοςJan 14, 2012 09:53 AM
      ΜΩΡΗ ΚΟΛΩΠΟΥΣΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΣΕ ΚΩΛΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΛΙΟΠΕΤΟΥΓΙΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Αν το αναλύσουμε, τα αγγλικά λόγω του ότι προέρχονται από τα ελληνικά, μπορούμε χαλαρά να τα θεωρήσουμε ανορθόγραφα,ή ακόμα και παραποιημένα ελληνικά. Πάντως, καλύτερα ανορθόγραφα ελληνικά,παρά "ορθογραφημένα" αγγλικά!

      Διαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?v=X9kNbvAMFkk&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΡΕ ΚΩΛΟΠΟΥΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ,ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?Η ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ? ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρηστος..Δουβλινο17 Ιαν 2012, 9:24:00 μ.μ.

    Η μαλακια και η βλακεια στην Ελλαδα καλα κρατει..Με αυτα τα μυαλα ποτε δεν θα πατε μπροστα..Και καλα σας κανουν και σας εχουν την τελευταια τρυπα του ζουρνα κωλο-βλαχοι...
    Δεν ειναι προτυπο για τα παιδια σας..Ειναι αποδοχη της διαφορετικοτητας και σεβασμος προς τον συνανθρωπο σας που ετυχε να γεννηθει ομοφυλοφιλος..Ισως μια μερα ο γιος σας η η κορη σας να γινει γκει στο μελλον, θα σας αρεσε να του μιλανε ετσι μερικοι χωριαταροι ηλιθιοι και μαλακες οπως εσεις εδω μεσα....??

    Η Ελλαδα ειναι Ασιατικη χωρα...Τελος...Οι Ανατολικο Ευρωπαιοι ειναι πιο μπροστα απο εμας και θα πανε πο μπροστα απο εμας..Και το αξιζουν...Η στενομυαλια και η ηλιθιοτητα του Ελληνα οχι μονο τον κανουν πανυβλακα, αλλα και ενα εγκεφαλοπλυμενο πιονακι που ποτε δεν θα παει μπροστα..Θα μεινει στο Βυζαντιο και την Οθωμανικη Αυτοκρατορια..Εκει εχουμε μεινει..Καλα κρασια παιδια..Να χαιρεστε την αρρενωποτητα σας και την Ελληνικοτητα σας....ΗΛΙΘΙΟΙ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε χρηστο δεν πρεπει να στησουμε τους γκευ στον τοιχο αφου δεν μπαινει στον κολο μας αλλα δεν θα τους κανουμε και προτυπα για τα παιδια μας ουτε θα λεμε οτι ειναι κατι το φυσιολογικο απλα ειναι μια γενετικη ανωμαλια!!!

      Διαγραφή
    2. Οι αρχαιοι Ελληνες παρα οτι θελουν πολλοι να τους παρουσιασουν ως ομοφιλοφιλους ηταν κατα την παιδαραστια ομοφιλογιλια και ολα τα συναφη και παρολα αυτα διαπρεψαν ειχαν νομους κατα ολων αυτων.....απλως πολλοι θελοντας να προωθησουν τους ομοφιλοφιλους και ολους αυτους που δια μεσου τα παθη τους να τους χειραγωγουν και να γινονται ερμαιο των σχεδιων τους λεξεις με διαφορετικες ενοιες στην Αρχαια Ελλαδα τις μεταφραζανε διαφορετικα και να πιστεψει ο κοσμος αυτο που θελουν ολοι αυτοι να μας περασουν......πχ ερως στην αρχαια Ελλαδα (οπως και 50 χρονια πριν οταν ηταν νεοι οι γονεις μας)σημαινει απλη πλατωνικη αγαπη με σεβασμο προς τον αλλον.....το τι ειναι ο καθενας δεν με νδιαφερει και τι κανει στο κρεβατι του αλλα δεν θελω να το προωθει σαν κατι φυσιολογικο και μοντερνο και με τον τροπο του να το διαφημιζει σε ολους....η φυση επελεξε 2 φυλα...τωρα υπαρχουν και τα λαθη που ειναι σεβαστα αλλα με καποια διακριση.....

      Διαγραφή
    3. ενα στοιχειο του οργανισμου ειναι πολυ κατω ου αν το παρουν και το φερουνσε φυσιολογικα ορια παυει καποιος να ειναι ομοφιλοφιλος...........επισης και ολα αυτα που μας ταιζουν ενισχυουν τις ορμονες............

      Διαγραφή
  6. μα ουτε και οι γκευ θελουν να ειναι αυτα τα προτυπα που σας δειχνουν..οχι ολοι τουλαχιστο.... το να εισαι γκευ δεν σημαινει οτι θα εισαι στυλιστας αχαχουχα και θα ακους μαντονα η πρωτοψαλτη, ενταξει...?? ξερω γκευ που δουλευουν σε οικοδομες, ως ταξιτζηδες, στρατιωτικοι, δικηγοροι, γιατροι, ποδοσφαιριστες...απλα τα προτυπα που περνα οι κοινωνια ειναι του θυλικου χαζοχαρουμενου γκευ...ποιος φταιει, οι γκευ η η κοινωνια..?? για ανοιξτε τα μυαλουδακια σας επιτελους....ουτε τους κανετε προτυπα..τους αποδεχεστε απλα...τωρα το αν η τηλεοραση σας χωνει στα μουτρα κατι γελοιους, δεν σημαινει οτι αυτο σημαινει να εισαι γκευ... και ουτε γινονται προτυπο... αν ενα παιδι ειναι να γινει γκευ ειναι επειδη γεννηθηκε γκευ, δεν του τι βαρεσε ξαφνικα...γενετικη ανωμαλια η οχι ετσι εχουν γεννηθει αυτα τα ατομα....αλλοι γενιουνται με συνδρομο νταουν...(μογγολισμος)....τι πρεπει δηλαδη να μην τους προβαλλουμε στην κοινωνια για να μη θιγονται μερικοι ταμαμ καθως πρεπει...?? και ξεκολλατε με αυτο το τι μπαινει στον κωλο του καθενος...με συγχωρεις η γυναικες σας, οι αδερφες σας και οι μαναδες σας μηπως δεν τον εχουν παρει απο τον κωλο..?? μιλατε ετσι για αυτες...?? η μηπως δεν τον εχουν βαλει στο στομα...?? μιλατε ετσι για αυτες..?? την κολληματα ειναι αυτα που τρωτε δεν μπορω να καταλαβω....και δεν μιλαμε για γαμο γκευ με παπα και κουμπαρο, αλλα για ενα πολιτικο γαμο, ενα συμβολαιο μεταξυ 2 ανθρωπων που αγαπιουνται και θελουν να μοιραστουν την ζωη τους και τα υπαρχοντα τους...γιατι ταυτιζετε τους γκευ με διαστροφικο σεξ και μονο, και αγνοειτε το γεγονος οτι ειναι ανθρωποι με αισθηματα και αγαπανε οπως αγαπατε και εσεις...ειναι διαστροφη να το κανουν 2 αντρες οι 2 γυναικες, ενω δεν ειναι διαστροφη η καθε ανωμαλια που κανει ο καθε αντρακλας στρειτ με την πουτανα που νοικιαζει τα βραδυα γιατι μονο ετσι του σηκωνεται και δεν μπορει να το κανει φυσιολογικο σεξ με την γυναικα του...και δεν σας πειραζει να βλεπεται λεσβιακο σεξ στις τσοντες οταν μαλακιζεστε, αλλα οταν 2 λεσβιες θελουν να δηλωσουν την αγαπη τους τοτε σας πιανει ο καθωσπρεπεισμος....δεν πατε καλα μου φαινεται...αλλα γιατι μιλαω σε εσας..?? ντουβαρια ειστε...τα λογια μου χανω...οπως σας ειπα...να χαιρεστε την αρρνωποτητα σας και την ελληνικοτητα σας...και εγω ελληνας ειμαι, αλλα οταν μιλαω με ατομα σας και εσας, ντρεπομαι....πολυ λυπαμαι...

    χρηστος, δουβλινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι και ποιος σου ειπε οτι και για τις γυναικες τους δεν μιλανε κατα αυτο τον τροπο φιλε???καθε τι μη φυσιολογικο ειναι περιεργο για ολους ακομη και γιἀυτους που υποτιθεται εχουν ανοιχτο μυαλο ....εχω ακουσει ομοφιλοφιοους να κτηγορουν γυναικες για το ντυσιμο τους για τα θελω τους στο σεξ για τις περιεργες προτιμησεις τους κλπ.....που θα αναρωτιοσουν και θα ελεγες καλα αυτοι μιλανε?που θα επρεπε να εχουν το στομα τους κλειστο????κι ομως ειναι στην φυση μας...απλως τωρα λογω τροφων που μας ταιζουν λογω της διατηρησης των τροφων που υπαρχουν(πχ τα πλαστικα)εφτασε πια να μην ειναι προβλημα της φυσης απο ενα σημειο αλλα ας παω λιγο μακρυα αλλα προγραματισμενο για να τους χειραγωγουν και να παιζουν τα παιχνιδια τους.....ξυπνηστε παιδια και μην γινεστε ερμαιο των χεριων τους....ναι ειστε ομοφιλοφιλοι αλλα μονο στο κρεβατι κι οχι να σας χρησιμοποιουν για τον σκοπο τους για να εφαρμοσουν τα σχεδια τους....

      Διαγραφή
    2. χρηστο απο το δουβλινο τα ειπες ολα μα ολα,σε καθε οικογενεια εχουμε εναν η μια

      Διαγραφή
  7. ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΦΩΤΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΟΙ........................

    Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το ψάχνετε ,δε λένε να βάλουνε μυαλό...ούτε ασχολούνται βαθύτερα με την αναζήτηση του Θεού...όταν υποστηρίζουν ,ότι η φύση διδάσκει την ποικιλομορφία και την πολυσεξουαλικότητα..[αλήθεια που το είδαν αυτό??, η φύση διδάσκει την απλότητα και μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχουν ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές ,για να μην πω οτι και σε αρκετά είδη ζώων υπάρχει και ο πυρήνας της οικογένειας} εμείς πάμε τα θέλω μας , και τα πάθη μας, το επαναλαμβάνω τα πάθη μας να τα πλασάρουμε ώς αρεστά και φυσιολογικότατα. Ε , δεν με παραξενεύει το γεγονός ,είναι ίδιον του ανθρώπου αυτό,δηλαδή κάθε πάθος του να θέλει να το δικαιολογεί και να το εξωραίζει.. Μη πάμε μακριά ,δεν αναφέρομαι μόνο στην ομοφυλοφιλία, το ίδιο θάλεγα και για την "περίφημη" "σεξουαλική" """απελεύθερωση"" που βέβαια είχε ως πάτημα την καταπίεση των γυναικών παλαιότερα,αλλά ενώ έπρεπε να τεθεί σε διαφορετικές βάσεις ,αυτό που θα λέγαμε δικαιοσύνη και απελευθέρωση, έχει οδηγήσει στην αποχαλίνωση, στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, στην υποβάθμιση της προσωπικότητας, στη διάλυση της οικογένειας, στα πολλαπλά τραύματα τα ψυχολογικά των παιδιών , και τέλος στην απίστευτη μοναξιά που μαστίζει τις "εξελιγμένες" κοινωνίες σήμερα... Ούτε είναι τυχαίο ,ότι γίνονται τόσες αυτοκτονίες σήμερα, δεν είναι μόνο το οικονομικό πρόβλημα ,αυτό είναι το εξωτερικό , το βαθύτερο είναι ότι σε μια στιγμή κρίσης , δεν υπάρχει η ανθρώπινη ζεστασιά , η στοργή και η στήριξη που χρειάζεται ο πονεμένες άνθρωπος τη στιγμή της κρίσης και της δοκιμασίας του..Τι περίεργο ε? να συμβαίνει αυτό στις "προοδευμένες "κοινωνίες..Και τώρα προχωράμε ακόμη πιο "προοδευτικά" , προχωράμε στις έμφυλες ταυτότητες , δηλαδή παιδάκια δεκαπέντε ετών{ τα έχουμε κυριολεκτικά ισοπεδώσει τα παιδιά σήμερα και τους έχουμε αποστερήσει από κάθε ομορφιά και ρομαντισμό}να διαλέγουν κατά την "υποτίθεται " "δικαιωματική επιθυμία τους" όσα κατά τη γνώμη μου Ο Θεός τους έδωσε , κατά άλλους που πιστεύουν μόνο στην φυσιοκρατική άποψη,αυτό που τους χάρισε η φύση ,το φύλο που υποτίθεται ότι επιθυμούν .... Ύψιστη θάλεγαν οι Αρχαίοι μας πρόγονοι αυτό αποτελεί ύψιστη ύβρη, και κατά την χριστιανική αντίληψη , εωσφορική υπερηφάνεια και αλαζονεία... Όπως και να το δει κανείς, είτε φιλοσοφικά είτε χριστιανικά είτε μη χριστιανικά , ένα είναι βέβαιο Η ΥΒΡΙΣ τιμωρείται και μάλιστα πολύ μα πάρα πολύ σκληρά....Κάτι σαν υστερόγραφο, τα πάθη υπάρχουν και θα υπάρχουν , ούτε έχω εμπάθεια εναντίον των ομοφυλοφίλων , υπό την έννοια ότι αναγνωρίζω ότι κάθε άνθρωπος , μα κάθε άνθρωπος έχει τις σκοτεινές η τις αδύναμες πλευρές, μάλιστα έχω γνωστούς αξιολογότατους και καλύτερους στην ψυχή και στη συμπεριφορά από εμένα... Άλλά άλλο αυτό, και άλλο την αδυναμία η το πάθος η το λάθος μας , να θέλουμε να το περάσουμε σαν πρόοδο και πολιτισμό....και μάλιστα να φτάνουμε και στην αναισχυντία της προβολής του σαν την πεμτπουσία της προόδου και της αρετής..

      Διαγραφή
  8. Η σελίδα προηδοποιεί ότι απαγορεύονται αυστηρά οι ανθΈλληνες την στιγμή που ανθΈλληνας ανεβάζει τα άρθα με σκοπό τον ψυχολογικό πόλεμο. ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι σωστό. ΌΛα λάθος νόημα και καταληξη έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δελλής Άγγελος9 Φεβ 2012, 10:32:00 π.μ.

    Ρε παιδιά,μισό λεπτό.Έχω τα πράγματα κάπως διαφορετικά στο μυαλό μου ίσως επειδή φρόντισαν οι δικοί μου να σκέφτομαι έτσι και να σέβομαι την ύπαρξη όλων,ανεξαρτήτου διαφορετικότητος.Είτε θρησκείας,είτε εθνικότητας,είτε σεξουαλικότητας κ.ο.κ. Σέβομαι χωρίς να σημαίνει ότι υιοθετώ κιόλας.Θεωρώ ότι ο gay διαφέρει καθαρά ώς προς την σεξουαλική του ιδιαιτερότητα και μόνο.(Μιλάω γι'αυτόν που δεν εκτίθεται και δεν προκαλεί στην κοινωνία).Το τί κάνει στο κρεβάτι του είναι προσωπική του επιλογή,όπως προσωπική επιλογή είναι του str8 να τον πηδάει η γυναίκα του και στην έξω κοινωνία είναι άντρακλας (γνωρίζουμε και απο αυτούς).Το τί κάνει ένα ζευγάρι στην κρεβατοκάμαρα του είναι δικαίωμα του και δεν αφορά κανένα.Γιατί δεν σκέφτεστε πόσες μεγάλες προσωπικότητες έχουν διαπρέψει στον χώρο της τέχνης και όχι μόνο και έχουν προσφέρει στην κοινωνία,παρά μόνο να σκεφτόμαστε την άσχημη μερίδα ατόμων που ομολογουμένως υπάρχει;Ας αφήσουμε τα πρότυπα ρε παιδιά μέσω της τηλεόρασης.Αφού το ξέρουμε όλοι ότι το 90% τουλάχιστον από αυτό που προβάλλει η τηλεόραση είναι αηδία.Απο εκεί περιμένουμε να πάρουμε πρότυπα;Τα πρότυπα βγαίνουν μέσα απο το σπίτι.Κι εμένα με ενοχλεί στην τηλεόραση η παρουσία των ''κραγμένων'' όπως ανέφεραν κάποιοι,αλλά δεν με τρομοκρατεί όμως όπως η ανωμαλία κάποιων άλλων..... Να ρωτήσω κάτι;;;;; Ποιός είναι πιό ισορροπημένος και ποιό ευτυχισμένος τελικά;;;Ο gay ή αυτός που πληρώνει σε αγώνες να τρώγονται τα Pit Bull;;;O gay ή ο πατέρας που γαμάει το παιδάκι του και μέτα αυτοκτονεί στην φυλακή ή τον σκοτώνουν;;;O gay ή αύτός που συλλέγει πορνογραφικό υλικό ανήλικων παιδιών και το διακινεί ή και φτιάχνεται ακόμα;;; Η απάντηση βρίσκεται στη συνείδηση του καθενός........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1). Οταν ο Διας εφτιαξε τον ανθρωπο εκλεισε μεσα του αρετες και ελλατωματα. Μολις τελειωσε ειδε οτι ειχε ξεχασει να βαλει μεσα του τον Ερωτα. Ειπε λοιπον στον Ερωτα να μπει απο τον πρωκτο. Ενοχλημενη η ντροπη ειπε οτι αν μπει ο Ερωτας απο κει θα βγω εγω και θα χαθω... Μυθος του Αισωπου.

    2). Και ναι πουστακια υπηρχαν, υπαρχουν και θα υπαρχουν. Στην αρχαιοτητα και σημερα. Οι νομοι για την πουστια στην αρχαια Ελλαδα ηταν αυστηροτατοι οπως και για την παιδοφιλια.

    3). Μονο την 2η εικονα που κοιτα κανεις καταλαβαινει το ποσο αρωστοι ειναι οι πουσταραδες που θελουν και αναγνωριση και δικαιωματα.
    Και τον Κολοκοτρώνη ξεφτίλισαν οι πούστηδες του Gay Pride: http://www.youtube.com/watch?v=RfKRN-7CAT0 Δειτε το βιντεακι με την τελειωμενη. Τυχερο το ξεφτυλισμενο που δεν περναγα απο εκει να του γαμισω τα παϊδια στο σοπι.

    4). Αν ατυχησω και το παιδι μου βγει πουστρακι ή πλακομουνου τοτε πολυ απλα δεν εχω παιδι. Για μενα ειναι νεκρο, πεθανε!!! Να παει να το ταϊζουν αυτοι που το γαμανε.

    5). Το μαθαμε στο σχολειο: Τα ετερωνυμα ελκονται τα ομωνυμα αποθουντε.

    Και ενα ανεκδοτο να γελασουμε εμεις οι οπισθοδρομικοι βλαχοι οπως μας ειπε ο φιλος απο την γηραια Αλβιωνα.

    Παει ο γιος στον ΒΛΑΧΟ πατερα του στο χωριο και του λεει οτι πρεπει να μιλησουνε για κατι πολυ σοβαρο.
    Γιος: Μπαμπα ειμαι γκεϋ.
    Πατερας: Αϊ πιδι'μ ασι μι.
    (Αν εισαι οπισθοδρομικος βλαχος καταλαβαινεις τον πατερα τι λεει, αν οχι εισαι νεωτεριστης ευρυπρωκτος και πολυ μπροστα).
    Γιος: Οχι πατερα ειμαι σου λεω!!!
    Πατερας: Κ'λα, κ'λα ασι μι τωρα.
    Γιος: Μα σου λεω πως ειμαι γκεϋ και δεν αντιδρας;
    Πατερας: Εισι πιδι'μ μοδιστρος;
    Γιος: Οχι!
    Πατερας: Τραγουδιστης, ή μουσικος;
    Γιος: Οχι!!!
    Εισαι στην τηλεορασ στα κουτσομπολικα;
    Γιος: Οχι ρε πατερα.
    Πατερας: Τοτε πιδι'μ δεν εισι γκεϋ, βρωμοπουστας του κερατα εισαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπισθοδρομικέ βλάχε, φάε τώρα το κ**** της Μερκελ γιατί μαλλόν σ'αρέσει περισσότερο....

      Διαγραφή
  11. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΕΣ ΛΟΥΓΚΡΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένας άνθρωπος που έτυχε να γεννηθεί ομοφυλόφιλος...5 Αυγ 2012, 10:56:00 μ.μ.

    Ντροπή και πάλι ντροπή... Εύχομαι σε όσους γονείς καταδικάζουν με αίσχιστο τρόπο την ομοφυλοφιλία να την βρούν στο σπίτι τους.... και κάτι ακόμα για όλους τους ψευτοχριστιανούς που διαβάζουν και συμφωνούν με τα γραφόμενα του άρθρου: "Αγαπάτε αλλήλους" και "Μην Κρίνεις ίνα μην κριθείς!".. Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω σου ευχομαι να κανεις παιδια και να ειναι φυσιολογικα και να μην σε αποδεχονται...........

      Διαγραφή
    2. υπαρχει τροπος να θεραπευτεις αν θελεις..........γιατι ειναι ασθενεια δεν ειναι λαθος της φυσης οπως λενε...ψαξε και βρες....και οσο για τους γονεις που δεν αποδεχονται τα παιδια τους ειναι θεμα δικο τους.....ειναι το ιδιο με το να ειναι πορνη κλεφτης λοποδυτης κλπ...αλλα ο κοσμος δεν ξερει και γιἀυτο ειναι σκληρος

      Διαγραφή
  13. οι ομοφυλοφιλοι επρεπε να ηταν καταδικασμενοι να ζουν σε ενα ξερονησι σαν τους λεπρους. ας μη ξεχναμε οτι το aids ξεκινησε απο αυτους και ηταν η τιμωρια του θεου.σιγουρα υπαρχει το μη κρινεις για μη κριθεις οταν ομως ο κοσμος εχει φθασει σε τετοια σηψη και πλεον το να εισαι gey ειναι και μαγκια λες που θα παει αυτος ο τοπος ενας πολεμος να γινει αν δεν υπαρχουν αντρες τελειωσαμε.για αυτο μας πηδανε οι αλβανοι και οι πακιστανοι αφου αληθινοι ελληνες αντρες ειναι λιγοι πλεον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ένας άνθρωπος που έτυχε να γεννηθεί ομοφυλόφιλος...18 Αυγ 2012, 11:04:00 μ.μ.

    Ανώνυμε, αν ο θεός της Αγάπης που πιστεύεις είναι ταυτόχρονα και τιμωρός σε ανθρώπους που αγαπούν..τι να πώ...Μου ακούγεται πολύ οξύμωρο... Όσο για το HIV ξεστραβωθείτε λίγο πια...Σαφώς και διαδόθηκε πολύ πιο γρήγορα μεταξύ των ομοφυλόφιλων αλλά το ίδιο θα συνεβαινε αν υπήρχε τόση σεξουαλική καταπίεση μεταξύ ετεροφυλόφιλων..Για σκέψου όλη σου η ερωτική ζωή να έπρεπε να είναι ξεπέτες της μια βραδιάς απλά και μόνο για να μην το μάθει η καθ'όλα τ'αλλα καθώς πρέπει κοινωνία...Και επιτέλους ξεκολλήστε με τα στερεότυπα σας...Είμαι ικανός και να πολεμήσω και να θυσιαστώ αν υπάρξει λόγος...Δεν είμαι περισσότερο μάγκας από σένα ούτε εσύ περισσότερο μάγκας από μένα..Το ότι βαζεις το πουλί σου σε γυναικεία τρύπα δεν σε κάνει περισσότερο άντρα..χώνεψε το..αλλά τι λέω και σε ποιύς τα λέω...Το μόνο που μπορείτε να χωνέψετε είναι η φασολάδα και τίποτα περισσότερο...Μέχρι εκέι φτάνει ο εγκάφαλός σας...Τελικά είχε πολύ δίκιο ο φουκαράς ο Αινσταίν "Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν υπαρχει δικαιολογια οτι καποιοσ γεννηθηκε ομοφιλοφυλοσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν σασ κανει αληθεια εντυπωση?οι εραστεσ τγσ διαφορετικοτητασ προωθουν μονο τη διαφορετικοτητα τησ ανωμαλιασ.αν ασ πουμε στη θεση ενοσ γκευ υπαρχει ενασ οικογενειαρχησ φυσιολογικοσ ανυ=θξρωποσ που ουτε ξενοκοιταει ουτε διασκεδαζει με τον τροπο που θελει το συστημα και γενικα δεν ειναι τησ αυτησ συνομοταξιασ των....διαφορετικων τοτε αυτον με καθε τροπο τον αποβαλουν θεωροντασ τον ξεπερασμενο και συντηρητικο.εγω λοιπον λεω οχι στον φασισμο τησ διαφορετικοτητασ,γιατι οσοι ειναι ανωμαλοι στισ σεξουαλικεσ προτιμησεισ ειναι το ιδιο ανωμαλοι με το να θελουν να επικρατησει το χαοσ τησ λαθρομεταναστευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένας άνθρωπος που έτυχε να γεννηθεί ομοφυλόφιλος...19 Αυγ 2012, 3:34:00 μ.μ.

    Δυστυχώς το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό για την συνέχιση της συζήτησης... Σαφώς υπάρχει γενετική προδιάθεση ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ από επιστημονικές έρευνες..ΝΑΙ υπάρχουν και τέτοιες έρευνες και δεν είναι δικαιολογία.Τα ίδια πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα στα οποία απευθύνεστε όταν χτυπάει την πόρτα σας ο καρκίνος , τα ίδια ιδρύματα μελετούν τι συμβαίνει με την σεξουαλικότητα των ανθρώπων..Αν αππορίπτετε τις θεραπείες του καρκίνου λοιπόν, τότε και μόνο τότε μπορείτε να απορρίψετε και τις μελέτες για την ομοφυλοφιλία...Αλλά βέβαια όταν διαβάζουμε μόνο το Κοράνι και την Βίβλο αυτά παθαίνει κανείς...Επίσης μπλέκετε άσχετα πράγματα μεταξύ τους... Με ποιά λογική συσχετίζονται η λαθρομετανάστευση και η ομοφυλοφιλία??? Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως σημείο τομής... Άλλο το ένα άλλο το άλλο..Τέλος κανείς σοβαρός ομοφυλόφιλος (όπως και σοβαρός ετεροφυλοφιλος) ΔΕΝ προωθεί την σεξουαλικότητα του ...Μάγκας ο οικογενειαρχης που δεν ξενοκοιτάει, μάγκας και ο ομοφυλόφιλος που δεν δέχτηκε να κοροιδέψει μια γυναίκα και να την εγκλωβίζει σε ένα γάμο βιτρίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστο αυτο που λες εν μερει αλλα αν διαβασεςι ποιο πανω ειναι αυτο που λεμε μακρυα απο αυτους που σε εκμεταλευονται ωμε βαση το παθος σου........(για να εφαρμωσουν τα σχεδια τους) και φυσικα ειναι οτι καλυτερο να μην προωθεις την ιδιατεροτητα σου το ιδιο ισχυει οπως ακριβως αυτο που ειπες και για τους ετεροφιλους.....

      Διαγραφή
    2. από ότι γνωρίζω ,μελέτες ναι υπάρχουν και γίνονται αλλά δεν νομίζω ότι έχει αποκρυσταλλωθεί τεκμηριωμένα επιστημονική άποψη, για τον αν η ομοφυλοφιλία είναι εγγεγραμμένη προδιάθεση στο DNA η όχι. Αν γνωρίζετε κάποια τέτοια μελέτη, θα ήθελα να την αναφέρετε , πραγματικά θα με ενδιέφερε.. Όσον αφορά στον καρκίνο, προσπάθειες συνεχείς γίνονται διερεύνησης και μελέτης του, και πάλι από ότι γνωρίζω δεν έχουν καταλήξει σε κάποιο σαφές συμπέρασμα.. Από συζητήσεις που είχα με επιστήμονες σε ερευνητικά κέντρα ,μου είπαν ότι ο καρκίνος είναι μία νόσος με πολυπαραγοντολογικές αιτίες...Τέλος και εσείς ό ίδιος άθελά σας ίσως, παραδέχεστε ότι η ομοφυλοφιλία είναι μία νόσος , μια και ίσως άστοχα ίσως και εύστοχα συγκρίνετε τη μελέτη της σε ερευνητικά κέντρα που ερευνούν τον καρκίνο, που είναι μία νόσος και μάλιστα θανατηφόρος.. Αν πάλι τα ερευνητικά κέντρα καταλήξουν σε μία απόδειξη, ότι υπάρχει στο DNA, εγγεγραμμένη προδιάθεση στην ομοφυλοφιλία, πάλι αυτό δεν αναιρεί, ότι είναι να μην το χαρακτηρίσω ασθένεια , γιατί θα σας ενοχλήσει ίσως, ωστόσο είναι μία παρεκτροπή από τη φυσιολογικά εγγεγραμμένη προδιάθεση προς ετερογαμία μια και αφού θα υπάρχει εγγεγραμμένη τέτοια προδιάθεση και πιστοποιημένη επιστημονικά ,πάλι παρεκκλίνει από την πλειοψηφία που θα είναι και αυτή εγγεγραμμένη και τείνει προς την ετεροφυλία..Συμφωνώ μαζί σας ότι κανείς σοβαρός εν γένει άνθρωπος δεν προωθεί τη σεξουαλικότητά του όμως εν γένει εμείς δεν στηλιτεύουμε αυτό, στηλιτεύουμε την προώθηση και τη διαφήμιση της ομοφυλοφιλίας μέσα από τα ΜΜΕ ...

      Διαγραφή
  18. Ένας άνθρωπος που έτυχε να γεννηθεί ομοφυλόφιλος...20 Αυγ 2012, 2:54:00 μ.μ.

    HIV...Μορφωθείτε..Μπεεεεεεε!!!
    http://www.hiv-aids.gr/pages/k1b.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ.

    ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΓΑΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 16 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΓΝΩΣΤΟΙ, ΦΙΛΟΙ, ΓΟΝΕΙΣ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ. ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ. ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΡΟΣ, ΠΕΡΑΣΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. ΜΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΟΥΣΕ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΦΕΡΑΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ. ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΤΣΑΤΑΛΙΑ.

    ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΜΟΦΥΛ. ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΑΣΤΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΓΕΛΟΙΟ- ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΗΠΑ. ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΑΠ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΟΙ ''ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ'' ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΗΘΗ ''ΦΟΒΟ'' Ή ΚΑΙ ΦΟΒΙΑ.

    ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΚΑΘΩΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ''ΙΔΑΝΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ'' NICHE ΑΓΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΜ., ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ''ΒΑΖΟΝΤΑΣ'' ΤΟΥΣ ΕΝΙΟΤΕ ΩΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΜΕ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΤΡΟΠΟ.

    ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΘΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΧΕ. ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΓΚΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ''ΠΕΦΤΟΥΝ'' ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ''ΑΘΩΟ'' -ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ- ΛΕΣΒΙΑΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΕΡΨΗΝ ΠΑΜΠΟΛΛΩΝ ΣΤΡΕΙΤ ΑΡΣΕΝΙΚΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ: Η ΚΟΠΕΛΑ ΓΥΡΝΑ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΓΡΙΟΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ! ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΡΙΧΝΕ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΙΕΣ, ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΙ ΚΕΡΑΤΑΚΙΑ....

    ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΛΗ.

    Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ. ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΕΔΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟΣ.

    ΌΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΒΡΕΙ ΟΤΙ ΛΕΓΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΟΜΙΝΓΚ ΑΟΥΤ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΛΗΘΙΝΕΣ, ΠΙΟ ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ, ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ. ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ ΑΘΕΛΗΤΑ, ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΑΔΙΚΗΣΕΙ. ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΟΒΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, Ή ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.

    ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ, ΟΥΤΕ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ. ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΗ ΑΜΗΧΑΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.

    ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ, ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ: Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εμας μας αρέσει να είμαστε γκέι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στην αρχαία Ελλάδα το να είσαι ομοφυλόφιλος είχε τις εξής επιπτώσεις: Δεν μπορούσε να γίνει ένας απο τους 9 άρχοντες
    Ούτε ιερέας
    Ούτε δικηγόρος δημοσίων δικών να καταλάβει οποιαδήποτε εξουσία, είτε εντός της πόλεως είτε έξω απο τα όριά της,είτε με κλήρο είτε με εκλογή
    Ούτε να μυηθεί στα ιερά μυστήρια
    Ούτε να στέλνεται ώς κύρηκας
    Ούτε να λέει τη γνώμη του(η γνώμη του σε δίκες είχε μηδενική αξία)
    Ούτε να μετέχει σε δημόσιες θρησκευτικές τελετές
    Ούτε να φοράει στεφάνι στις δημόσιες στεφανοφορίες
    Ούτε να περιφέρεται στην δημόσια αγορά (αυτό ισχύει για αυτόν που ήταν «δηλωμένος» ομοφυλόφιλος).
    Ο παραβάτης των παραπάνω τιμωρείτο με την ποινή του θανάτου. Ο ομοφυλόφιλος στην αρχαία Ελλάδα δεν είχε πολιτικά και ιερατικά δικαιώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το ακόλουθο απόσπασμα απο την Λακεδαιμονίων Πολιτεία αναφέρει: «Ο Λυκούργος όμως, αντίθετως πρός όλα αυτά πιστεύων,επεδοκίμαζε μόνο το εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχικήν αρετήν του παιδιού, προσεπάθει να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των άμεμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν όμως επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικό σώμα, επειδή ο Λυκούργος εθεώρει τούτο πολύ αναίσχυντον, ενομοθέτησεν εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί απο τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδίσιους (ερωτικές) σχέσεις οι γονείς απο τα τέκνα των και οι αδερφοί απο τους αδερφούς των».

    Ο Πλούταρχος, που χρησιμοποιείται απο τους περισσότερους που θίγουν το θέμα ως η βασική πηγή γράφει:

    «ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήση εις βάρος άλλου».(και αυτό το ξέχασαν οι προαναφερόμενοι να το αναφέρουν).

    Σήμερα οι ομοφυλόφιλοι έχουν ίδια δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους, να γίνονται ιερείς(σε κάποιες χώρες) και πολιτικοί. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η νομοθεσία στην αρχαία Ελλάδα ήταν πολύ πιο αυστηρή από ότι είναι σήμερα, αυτό όμως το αποσιωπούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Πλάτωνας στους «Νόμους» του:

    «Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι απο τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζούν αζευγάρωτα, ώς την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα απο τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζούν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει να λοιπόν αυτοί(οι πολίτες) να είναι ακόμη καλλίτεροι απο τα θηρία».

    Υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο που αναφέρουν «έρευνες» πανεπιστημίων και περίεργων καθηγητών που προσπαθούν να αποδείξουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν φανατικοί ομοφυλόφιλοι.Τους λείπουν όμως οι πηγές και η σωστή ερμηνεία των λέξεων «παιδεραστής», «ερωμένος» κτλ. Δεν θέλουν να κάνουν έρευνα γιατί ο στόχος τους είναι να απαξιώσουν και να υπονομεύσουν τον ελληνικό πολιτισμό και τους σπουδαίους άντρες, όπως ο Μέγας Αλέξανδρος, απομακρύνοντας έτσι τους νεοέλληνες αλλά και όλους τους ανθρώπους απο τις αξίες, τα ιδανικά και τις γνώσεις των αρχαίων Ελλήνων.

    Υπάρχει όμως και μια μικρή μερίδα Ελλήνων,οι οποίοι αντιστέκονται μέσα απο το διαδίκτυο και τη δουλειά τους θα τη βρείτε εύκολα με μια μικρή αναζήτηση, όχι γιατί δεν μπορούν σε άλλα ΜΜΕ, αλλά γιατί δεν πρόκειται ποτέ να τους δώσουν το δικαίωμα οι σημερινοί κατέχοντες τα μεγάλα ΜΜΕ να υπερασπισθούν τους προγόνους μας. Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο γιατί όλοι αυτοί που κατέχουν τα μεγάλα ΜΜΕ λογοδοτούν σε ακόμα «μεγαλύτερους» για το τι θα πούν και θα γράψουν στις εφημερίδες, τα βιβλία και τα κανάλια τους. Είναι με λίγα λόγια φερέφωνα των παγκοσμιοποιητών και κοσμοεξουσιαστών.

    ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΔΩ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΑΛΛΟΥΣ . ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝ ΗΜΟΥΝ GAY ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΔΥΣΤΗΧΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΕΡΝΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΟΜΟΥΝ . ΑΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ GAY ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ , ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ . ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ . ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΩΣ ΒΙΤΡΙΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ .ΟΠΟΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΠΩΣ ΠΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΙ Η΄ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥ ΒΟΥΚΙΝΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ντροπη πρεπει να αισθανεται ο γιος που εχει εναν αναξιο πατερα.ο γιος δεν πρεπει να αισθανεται ντροπη για αυτο που ειναι,ο θεος ξερει.ειμαστε στο 2013 και πρεπει να κοιταμε μπροστα.αρκετοι ομοφυλοφιλοι πεθαναν απο τους δηθεν σωστους,ειναι η σειρα των δηθεν σωστων πλεον να κλεισουν τα στοματα εναντιων τους.αρκετα υπεφεραν.
    κατι κουφα που γραψατε για ξερονησια και ανωμαλιες ελεος δηλαδη,ποιος θα πει ποιο ειναι το σωστο και το λαθος?οποιος επιτιθενται κατι τον τρωει ξερω εγω,οποιος δεν τον ενδιαφερει μουγκα.
    ειμουν 15 ετων που οταν η καθηγητρια μας ρωτησε σε ποια κατηγορια ανθρωπων ειμαστε ρατσιστες τα περισσοτερα απαντησαν προς τους ομοφυλοφιλους,μονο και μονο επειδη δεν εβρισκαν τι αλλο να πουν.και η καθηγητρια εφερε ενα σωρο παραδειγματα υπερ τους και τοτε ειπα ....υπαρχουν καποιοι που δεν τους θελουν και καποιοι που τους υποστηριζουν σαν αυτην την καθηγητρια....ηταν το πρωτο πραγμα που ειπα στον αδερφο μου οταν μου αποκαλυψε οτι ειναι γκει.
    δεν ειναι μοδα,δεν ειναι αρωστια,δεν ειναι επιλογη ειναι σεξουαλικη ταυτοτητα.μαζι τους,δεν εχω αφησει συγγενη συγγενη που να μην υποστηριζει τον αδερφο μου.
    και αφηστε επιτελους τους ομοφυλοφιλους πιαστε τους παιδοφιλους,τους κατσικογαμιαδες τους πολιτικους.εσεις οι σωστοι ανδρες οι σωστοι χριστιανοι να κραζετε συνανθρωπο σας που ειναι τα διδαγματα του χριστου,που?που?παπαδες (ΟΧΙ ΟΛΟΙ) και κολογριες (ΤΟΥΡΚΟΤΗΛΕΘΕΑΤΡΙΕΣ ΠΡΩΗΝ ΦΩΣΚΟΛΙΤΙΣΕΣ)να φευγουν απο την εκκλησια και να κραζουν αλλες ψυχες.
    εχω συχαθει πλεον την χωρα μου,σταματηστε να κραζετε και καντε το καλο.δωστε αγαπη και φροντιστε τον συνανθρωπο σας,αυτο θελει ο χριστος.
    και σιγα την προωθηση απο τα τουρκοκαναλα,αντι να κραξετε να κοψουν κανενα τουρκικο μου κραζετε τους γκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κριμα παιδια, διαβαστε λιγο εκει που λεει η Αγια Γραφη για τα σοδομα και θα δειτε τι ελεγε ο Κυριος μας για ολους αυτους τους λαγνους,γκει.σατυρους ανωμαλους και αλλους. Σας παρακαλω καντε τον κοπο... επειδη αναφρθηκατε στον Κυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ποια «νέα τάξη πραγμάτων» χρυσέ μου; Όταν ο Δίας άρπαζε τον Γανυμήδη κι όταν ο Υάκινθος ξεψυχούσε στην αγκαλιά του Απόλλωνα, οι στρέιτ πηδούσανε μαϊμούδες πάνω στα δέντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι γκέι
    είμαστε αναγκαίοι
    κι αυτό σας καίει
    γιατί ο κώλος σας, άλλα μας λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Eimai gay kai edw kai 2 xronia gamaw ena taxitzh o opois exei 4 paidia kai einai pantremenos .. kai fysika 8ewrei ton eauto tou straight.. kai den einai o monos. Gamietai san poutana. Oi perissoteroi pantremenoi-gay trelenontai na tous skizeis th soufra giati tous exei leipsei toso poly o poutsos kai to gamisi apo kwlo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πέστα αγόρι μου. Γιατί εμείς οι γκέι ξέρουμε πολύ καλά, ότι αν είχαμε ένα ευρώ για κάθε κρυφό που υπάρχει στον κόσμο, θα ήμασταν δισεκατομμυριούχοι.
      Είμαι γκέι και μ' αρέσει ΚΑΙ να το λέω.

      Διαγραφή
  30. μεγαλυτερη κοτσανα σε αρθρο δεν εχω ξαναδιαβασει...οι γκει υπηρχαν υπαρχουν και θα υπαρχουν..ειναι το10%.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

To μπλόκ " Ελληνικές Φωνές" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...