Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012

Θα ζήσετε 3 μήνες κολασμένους -Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο.... Θα χυθεί αίμα στην Αθήνα.


O Tim  κάτω από το εφηβικό χαμόγελο κρύβει έναν πολύ σκληρό και πειθαρχημένο χαρακτήρα.  Όταν γκρεμίζονταν  η Lehman Brothers ο  Geithner, ήταν από εκείνους που έβαλαν πλάτη για να σωθεί το οικοδόμημα των ΗΠΑ. Αυτό τουλάχιστον οφείλεις να το γνωρίζεις...

Στο living room  του σπιτιού του Έλληνα υπουργού οι δύο άνδρες μιλούσαν χαμηλόφωνα, με τα κινητά αφημένα στο τραπέζι του κήπου. Οι μπαταρίες τους είχαν αφαιρεθεί.


Στην είσοδο, Έλληνες και Αμερικανοί συνοδοί ασφάλειας έκαναν έναν μορφασμό δυσφορίας  κάθε φορά που τα φώτα διερχόμενου αυτοκινήτου έπεφταν πάνω τους και καθώς ο οδηγός περνούσε από μπροστά τους τον παρατηρούσαν εξονυχιστικά.


Ο Αμερικανός επισκέπτης είχε φτάσει αργά το απόγευμα από την Ουάσιγκτον και ο Έλληνας συνομιλητής του ήταν ο πρώτος στην λίστα των 7 που έπρεπε να συναντήσει. Παλιά καραβάνα της αμερικάνικης διπλωματίας, γνώριζε την Αθήνα καλύτερα από το μενού των
McDonald's, εδώ όπου συνήθιζε να γευματίζει καταναλώνοντας 1,5  λίτρο κόκα κόλας.  Στο πρόσωπο ήταν φτυστός ο παλιός ηθοποιός Τζακ Πάλανς-αυτό ήταν το παρατσούκλι του-λίγο πιο κοντός από τον διάσημο σταρ και με μια κοιλιά Έλληνα ταβερνιάρη στην Αστόρια.
 Το αντίθετο από τον τρελαμένο με τα σπορ Τim, ο οποίος ακόμη κι όταν κατέρρεε η  Lehman  φορούσε το σορτσάκι του και έτρεχε σαν παλαβός στους δρόμους της Ουάσιγκτον. Στον «Τζακ» δεν άρεσαν τα σπορ που απαιτούσαν φυσική κόπωση. 

Μπορούσε όμως να αντέξει τρία μερόνυχτα ξύπνιος ώσπου ο συνομιλητής του να υποταχθεί ολοκληρωτικά στο έλεός του. 

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΣΚΑΝΔΑΛΟ; ΠΑΙΡΝΟΥΝ Δ.Ο.Υ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΙΡΙΟ (ΤΣΑΜΠΑ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΕ ΣΕ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ (ΠΟΙΟΥ;) ΜΕ 26.000 ! ΕΥΡΩ!


Μεταφέρονται 49 Δ.Ο.Υ. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΟΙΕΣ) για την πιο ... οικονομική λειτουργία και την μείωση εξόδων. Μέχρι εδω καλά -λέμε τώρα. 
Όμως ΜΗΠΩΣ υπάρχουν και ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΑ συμφέροντα πίσω απο αυτές τις ... μετακινήσεις. 
Στην Ελλάδα είμαστε και είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ πίσω απο κάθε απόφαση να μην υπάρχει λαμογιά ή συμφέροντα που πίσω τους να κρύβονται πολιτικοί ΟΛΩΝ των κομμάτων και χρωμάτων είτε εν ενεργεία είτε εν .. αδρανεία, αλλά σε πλήρη επιχειρηματική λειτουργία, αφού στίς μέρες - χρόνια που είχαν το μέλι της εξουσίας μπροστά τους , κάποιοι έχωναν το ...
δαχτυλάκι τους  -ως στον ώμο- στο ευγενές αυτό προϊόν που μεταφράζεται σε χρήμα, ΠΟΛΥ χρήμα. Μας ήρθε η πληροφορία λοιπόν, ότι η ΔΟΥ Χολαργού  που είναι σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΙΡΙΟ δλδ και ΔΕΝ πληρώνει ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ  την πάνε ΠΟΥ; 
Μα, στην Αγ. Παρασκευή σε ΙΔΙΩΤΙΚΟ κτίριο που πληρώνει ενοίκιο τον ΜΗΝΑ 26.000 ΕΥΡΩ !! 
Αυτή τώρα είναι .. οικονομία ΚΑΙ μείωση των Κρατικών Δαπανών; 
Πάμε παρακάτω τώρα. ΠΟΙΟΣ είναι ο ΤΥΧΕΡΟΣ ιδιοκτήτης του εν λόγω κτιρίου; 
Μα ο κ. Κώστας Παπαπαναγιώτου . ΠΟΙΟΣ είναι ο κ. Παπαπαναγιώτου; 
Μα ο γνωστός πρώην Υπουργός του ΠΑΣΟΚ βεβαίως βεβαίως, αν θυμόμαστε το δεξί χέρι του αείμνηστου Ευάγγελου Γιαννόπουλου , Γενικός Γραμματέας , ή Υφυπουργός απο όπου πέρασε ο Ευάγγελος μέχρι που "τούφαγε" την καρέκλα του Υπουργείου Εργασίας και έγινε ΑΥΤΟΣ Υπουργός. 
Α, διετέλεσε μάλιστα και Γ.Γ. του ΔΣΑ όταν  ο Ευάγγελος ήταν Πρόεδρος! Κάποιος είναι έτοιμος να μιλήσει για ... πολιτική διαπλοκή; 
Καλά πλάκα κάνουμε τώρα; 
Α, πα, πα,  ΔΙΑΠΛΟΚΗ στην Ελλάδα; απλώς .. 
ΣΥΜΠΤΩΣΗ είναι. 
Σωστά;



«Ό,τι πληρώσεις αγοράζεις και πληρώνεις για ό,τι… ψηφίσεις!»


Η παγκόσμια ημέρα εμπορίου της 22ας Σεπτεμβρίου μας βρίσκει το 2012 σε μία εθνική χρονιά απόλυτης οικονομικής εθνικής κρίσης αλλά και αναγκαιότητας αφύπνισης της προσωπικής κρίσης του κάθε Έλληνα πολίτη.
Η αγορά ως ελληνιστική έννοια, είναι η μόνη που ενώνει και παντρεύει στην ελληνική ιστορία στο πέρας των αιώνων, την εμπορική αγορά με την πολιτική κρίση και σκέψη.
Σήμερα, δυστυχώς, η απαξιωμένη και ψυχορραγούσα ελληνική εμπορική αγορά συναντάει την πολιτική στις ολέθριες συνέπειες της παντελούς  έλλειψης ενός εθνικού στρατηγικού αναπτυξιακού πλάνου για το ελληνικό εμπόριο μέσα στην ελληνική και στην παγκόσμια αγορά....
Η ναυτιλία με καπετάνιο το εμπόριο ήταν και πρέπει να παραμείνει η εθνική πανοπλία μας και το «μυστικό όπλο» της ανάπτυξης και της ευμάρειας στην Ελλάδα καθώς και η πηγή δύναμης η οποία καταξίωσε, ανάπτυξε μέχρι και απελευθέρωσε την Ελλάδα στη σύγχρονη ιστορία.
Από την ίδρυση της Φιλικής Εταιρείας στις 14 Σεπτέμβρη του 1814 από τους πατριώτες εμπόρους και βιοτέχνες Τσακάλωφ, Σκουφά και Ξάνθο που ξεκίνησαν και ενίσχυσαν οικονομικά τον εθνικό αγώνα της απελευθέρωσής μας ξεπέσαμε στον σημερινό «εμποράκο του λουκέτου» θύμα της νέας οικονομικής υποδούλωσης ο οποίος καλείται να πληρώνει διαρκώς από τα άδεια του ταμεία, όλο το λογαριασμό των αντιπαραγωγικών και εγκληματικών πολιτικών της μεταπολίτευσης που μας οδήγησαν στη σημερινή άνευ όρων υποταγή.

Κεφαλικός φόρος 150 ευρώ και μείωση αφορολόγητου σε όσους έχουν παιδιά



Μαζί με τους ιδιοκτήτες ακινήτων και τους ελ. επαγγελματίες 150 ευρώ και στις ατομικές επιχειρήσεις. Εκτός φορολογικής κλίμακας τα εισοδήματα των επιτηδευματιών.
Εκτεταμένες διασταυρώσεις σε ελεύθερους επαγγελματίες που δηλώνουν προκλητικά χαμηλά εισοδήματα.
Στο στόχαστρο και....
όσοι έχουν αγροτικά εισοδήματα χωρίς να είναι αγρότες όμως.
Η τρόικα ζήτησε 2 δις ευρώ από φορολογικά έσοδα πέραν των μέτρων των 11,5 δις που εδώ και ημέρες διαπραγματεύονται με την ελληνική κυβέρνηση.  Γι' αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαιώνει το υπουργείο, ο κ. Στουρνάρας πρότεινε στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών την εύκολη λύση! Να πληρώσουν και πάλι οι πολλοί!

Ο υπουργός Οικονομικών, πρότεινε να επιβληθεί κεφαλικός φόρος 150 ευρώ άπαξ σε όσους είναι ιδιοκτήτες ακινήτων και τα νοικιάζουν, σε όσους είναι ελεύθεροι επαγγελματίες και σε όσους έχουν ατομικές επιχειρήσεις. Εκτός από αυτό οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως εξετάζουν και τη μείωση του αφορολόγητου για όσους έχουν παιδιά, κάτι που υπολογίζεται ότι θα επιφέρει στα κρατικά ταμεία περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ. 

Σε πέντε άξονες θα βασισθεί το νέο φορολογικό πλαίσιο, όπως αποκάλυψε υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών.

Οι πέντε αυτοί άξονες είναι:

Η χρεοκοπία της σιωπής...



Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε όλοι το σήριαλ "η διάσωση της Ελλάδας". Νομίζω πως θα έρθει μια μέρα που θα συναγωνίζεται άνετα με κάτι αμερικανικά σήριαλ που βλέπει η μάνα μου από τότε που ήμουν παιδάκι και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, με τους πρώτους κύριους πρωταγωνιστές να έχουν αποδημήσει ήδη εις Κύριον!

Το βασικό μοτίβο επιλεκτική χρεωκοπία, καλά κρατεί. Ένα συγκεκριμένο μέρος του πληθυσμού έχει χρεοκοπήσει. Οι άνεργοι, τα λουκέτα, οι υπερχρεωμένοι, όλοι αυτοί οι μικρού μεγέθους πολίτες. Μικροεπαγγελματίας, μικρο υπάλληλος.
Αυτούς τους τακτοποιήσαμε. Βαστάνε γερά στις πλάτες τη χρεωκοπία, μη τυχόν και εξαπλωθεί στους υπόλοιπους.
Γιατί πρέπει πάση θυσία να επιβεβαιωθούν τα λόγια το μεγάλου προφήτη που αναφώνησε κάποια στιγμή "το ότι χρεοκοπούν οι Έλληνες δεν σημαίνει πως θα χρεοκοπήσει και η Ελλάδα".
Γιατί ως γνωστόν άλλο πράγμα η Ελλάδα κι άλλο πράγμα οι Έλληνες. Είναι πλέον δυο πράγματα που στέκονται απέναντι. Από τη μια μεριά το κράτος που ανήκει στη Τρόικα κι από την άλλη ο λαός που ανήκει στην... τύφλα του!

Ιδού ποιοι φουσκώνουν τις τιμές σε βενζίνη και πετρέλαιο θέρμανσης…


Πολλοί αναρωτιούνται γιατί η βενζίνη (αμόλυβδη) έχει φτάσει να πωλείται σχεδόν δύο ευρώ το λίτρο και γιατί το πετρέλαιο θέρμανσης θα πωλείται 1,40 ευρώ από τον ερχόμενο μήνα.
Η απάντηση είναι απλή. Γιατί το κράτος δυστυχώς δεν μπορεί να καταπολεμήσει την λαθρεμπορία στα καύσιμα, άρα να έχει τα προβλεπόμενα έσοδα, και τα φορολογεί εξοντωτικά για να καλύψει την αδυναμία του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, με αποτέλεσμα να τα έχει καταστήσει είδος «πολυτελείας».
Δεν νοείται στα 1,83 ευρώ που διαμορφώθηκε η μέση τιμή πώλησης την προηγούμενη εβδομάδα, τα 1,03 ευρώ να είναι φόροι και τέλη. Δηλαδή πάνω από το μισά χρήματα ανά λίτρο να είναι χαράτσια.
Πως διαμορφώνεται η τιμή της αμόλυβδης
Η μέση τιμή λιανικής της απλής αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων, σύμφωνα με το υπ. Ανάπτυξης, την προηγούμενη εβδομάδα διαμορφώθηκε στα 1,838 € ανά λίτρο.
Η τιμή διυλιστηρίου της απλής αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων ανά λίτρο για την διαμορφώθηκε στα 0,7065 € ανά λίτρο. Οι φόροι, τα τέλη και οι λοιπές επιβαρύνσεις αντιστοιχούν σε 1,0361 € ανά λίτρο. Σο εκτιμώμενο περιθώριο των πρατηριούχων και των εταιρειών εμπορίας υπολογίζεται κατά μέσο όρο στα 0,0954€ ανά λίτρο (9,5 λεπτά). Η τελική τιμή λιανικής διαμορφώνεται από την τιμή διυλιστηρίου κατά 38,4%, από τους φόρους (σταθερούς και μεταβλητούς) κατά 56,4%, και από τα εκτιμώμενα περιθώρια των εταιρειών εμπορίας, των μεταφορών υγρών καυσίμων και των πρατηρίων κατά 5,2%
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...