Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

Θα αρπάξουν την ακίνητη περιουσία των Ελλήνων με τα ναζιστικά “επιχειρήματα” κατά των Εβραίων!.

NAZI_n 1936 Σπήγκελ Σόιμπλε, Στρως Καν, Wolfgang Schäuble, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, neonazi, fascist,adolf hitler,evil, holocaust,jews,juden,hebrew,greece,bailout,bank,goldman sachs,focus,aphrodite,war crimes,amnesty international

Το 1936 το ράιχ αποκαλούσε τους Εβραίους ” πάμπλουτους τεμπέληδες που ζουν παρασιτικά κατά των εργατικών γερμανών”. Σήμερα, χρησιμοποιούν ακριβώς.........το ίδιο επιχείρημα κατά των Ελλήνων. Την συνέχεια την ξέρουμε. Θα τις επιτρέψουμε;

Πρώτα μας είπαν “βρωμερούς και τεμπέληδες”, τώρα “πλούσιους” που πρέπει να μας τα πάρουν.

Η «δουλεία» δεν έχει πατρίδα την Ελλάδα…

ellas
Το ερέθισμα για το παρόν πόνημα μου δόθηκε σε μία διάλεξη που παρακολούθησα  όταν σε μία από τις τοποθετήσεις  και μάλιστα εκπαιδευτικού υποστηρίχθηκε ότι η αρχαία Ελλάδα και κυρίως η Αθήνα και η Σπάρτη συγκαταλέγεται στα ιστορικά παραδείγματα φαινομένων ρατσισμού σε σχέση με τους δούλους.
Ήταν όμως όντως ρατσιστές οι αρχαίοι Έλληνες ως προς τους δούλους; Τους αντιμετώπιζαν και αυτοί ως πράγματα «res», όπως οι Ρωμαίοι τους σκλάβους, οι οποίοι, όπως είναι γνωστό, δεν δίσταζαν να τους ρίξουν ακόμη και ανθρωποφαγα ψαρια, προκειμένου να ψυχαγωγηθούν οι ίδιοι;
Η έρευνά μου με οδήγησε αρχικά σε μία φράση του Οδυσσέα που περιέχεται στην ραψ. ο 373 της Οδύσσειας: «Ἒφαγόν τε, ἒπιόν τε καὶ αἰδοίοισιν ἒδωκα» (= έφαγα και ήπια και έδωσα και στους αιδοίους).  Ο Οδυσσέας στο συγκεκριμένο χωρίο αναφέρεται στους υπηρέτες του παλατιού, αποκαλώντας όμως «αιδοίους» δηλαδή σεβαστούς (<αἰδώ=σεβασμός).
Όντως και στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε ο θεσμός της δουλείας, καθώς στον πόλεμο ο ηττημένος γινόταν «δούλος» του νικητή, εκτός εάν πλήρωναν οι συγγενείς του για την ελευθερία του. Ο όρος όμως είχε διαφορετική σημασία σε σχέση με σήμερα. Ο ιστορικός Κορδάτος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι δούλοι δεν είναι σκλάβοι με την πραγματική σημασία της λέξης. Είναι παραγιοί και ψυχογιοί του αρχηγού της οικογένειας. Το ίδιο και οι δούλες  είναι ψυχοκόρες και παραδουλεύτρες… Η εργασία γίνεται από κοινού, από όλα τα μέλη του γένους. Ακόμα και οι βασιλείς και οι άνακτες δουλεύουν. Ο Οδυσσέας φτιάχνει μόνος του το κρεββάτι του. Ο Τηλέμαχος καταπιάνεται με δουλειές του χεριού. Η Ναυσικά πλένει τα ρούχα της μαζί με τις δούλες στο ποτάμι. Το ίδιο γίνεται και στα αμπέλια και στα χωράφια. Κι εκεί πηγαίνουν όλοι μαζί και δουλεύουν. Δεν υπάρχουν αφέντες κι εργάτες…»
Αλλά και ο Πλάτων στο τελευταίο έργο του «Νόμοι» συνιστά να γίνεται καλή μεταχείρηση των δούλων.

Ιστορική κατάθεση: Τι μου είπε για το κατοχικό δάνειο ο Ανδρέας Παπανδρέου


andreas
Του ΦΕΛΝΙΚΟΥ. Ήταν Παρασκευή απόγευμα, 17 Νοεμβρίου 1995, όταν σχημάτιζα τον αριθμό τηλεφώνου της κατοικίας του τότε πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου. Ήθελα να μιλήσω μαζί του για ένα σοβαρό θέμα: το αναγκαστικό δάνειο που είχε συνάψει η Τράπεζα της Ελλάδος τον Μάρτιο του 1942 με το Γ΄ Ράιχ.
Η εφημερίδα «Επενδυτής», την οποίαν διηύθυνα, είχε το προηγούμενο Σάββατο αποκαλύψει κατ’ αποκλειστικότητα ότι η ελληνική κυβέρνηση με ρηματική διακοίνωση ζητούσε από την ενωμένη Γερμανία του Χέλμουτ Κολ την επιστροφή του κατοχικού δανείου (38 εκατ. χρυσές λίρες), το οποίο τότε υπολογιζόταν σε 17 δισ. δολάρια ή 4 τρισ. δραχμές με βάση την ισοτιμία δραχμής – δολαρίου εκείνη την εποχή.
Θυμάμαι τις λεπτομέρειες του τηλεφωνήματος επειδή είχα το θλιβερό προνόμιο να είμαι ο τελευταίος δημοσιογράφος που μίλησε με τον Α. Παπανδρέου πριν εισαχθεί, δύο μέρες μετά, στο Ωνάσειο, που ουσιαστικά σήμανε το πολιτικό και βιολογικό τέλος του αείμνηστου ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ.

Προς πλήρη αφελληνισμό οδεύουν τα ελληνικά σχολεία.


42b-3-thumb-large
Διπλασιασμό των αλλοεθνών μαθητών στα ελληνικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την τελευταία πενταετία, δείχνει η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αν και σκοπός της έκθεσης είναι να αναζητήσει τις μεθόδους ενσωμάτωσης των ξένων στα εκπαιδευτικά συστήματα των ευρωπαϊκών κρατών, καθώς τα έθνη δεν τους αφορούν εν τούτοις φανερώνει το τεράστιο πρόβλημα της παρουσίας αλλοδαπών μαθητών στα ελληνικά σχολεία.
Η έκθεση αναφέρει πως για την Ελλάδα, το ποσοστό των αλλοεθνών μαθητών σημείωσε σημαντική άνοδο τα τελευταία πέντε έτη. Οι ξένοι μαθητές αποτελούσαν το 7,3% του συνόλου προ πενταετίας, ενώ σήμερα αυτοί αποτελούν το 12%. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σημειώνει πως τα παιδιά των λαθρομεταναστών έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να καταλήξουν σε σχολεία, λιγότερους πόρους, γεγονός το οποίο – καθώς αναφέρει η έκθεση- οδηγεί σε χαμηλότερες σχολικές επιδόσεις ή ακόμη και εγκατάλειψη του σχολείου. Προς αποτροπή τούτου, η Επιτροπή συστήνει την παροχή ειδικής υποστήριξης των αλλοεθνών μαθητών από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς, σε συνδυασμό με τη συστηματική συμμετοχή γονέων και κοινοτήτων προκειμένου να βελτιωθεί η ένταξή τους.
Η έκθεση της Επιτροπής κατέταξε τις Δανία και Σουηδία στις χώρες με το αποτελεσματικότερο μοντέλο ένταξης των παιδιών μεταναστών, ανάμεσα σε 15 κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σημειώνεται πως το σουηδικό και το δανέζικο μοντέλο, προσφέρουν στοχοθετημένη υποστήριξη και σχετική αυτονομία των σχολικών μονάδων.

Μισή Ελλάδα και Κύπρος σε τουρκικό χάρτη

Η διαδικτυακή εφημερίδα "Μιλιέτ", παρουσίασε για δύο - τρία λεπτά, χάρτη με τίτλο "Οικονομικά μεγάλη Τουρκία ", ο οποίος περιλαμβάνει ως τουρκική επικράτεια ολόκληρη την....
Κύπρο, τη Θεσσαλονική και τη Βόρεια Ελλάδα.

Ο συγκεκριμένος χάρτης δεν είναι καινούργιος. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην έντυπη έκδοση της Τουρκικής εφημερίδας Μιλιέτ στις 23 Μαρτίου. Επισημαίνουμε ότι η συγκεκριμένη εφημερίδα έχει πολύ μεγάλο αναγνωστικό κοινό.

AΔΥΝΑΤΟΝ!!! ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ ΣΕ ΣΠΗΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ 7000 ΕΤΩΝ;;;



Μία σπηλαιογραφία περίπου 7000 ετών, έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον όσων ερευνούν την περίπτωση των ταξιδιών στο χρόνο...
Οπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία, πρόκειται για μία εικόνα που βρέθηκε σε σπήλαιο στη Γιούτα των ΗΠΑ.

Σε αυτήν διακρίνεται καθαρά ένα... παραλληλόγραμμο σχήμα, το οποίο -κατά πολλούς- μοιάζει εκληκτικά με την "χρονομηχανή Tardis", από την τηλεοπτική σειρά Dr Who.

Θέλει μαγκιά για να αρνηθείς…


Ζούμε σε ύποπτες εποχές. Εποχές συνυφασμένες με την αβεβαιότητα, την υποταγή σε πράγματα και ιδέες που δεν πιστεύουμε πραγματικά αλλά τα υιοθετούμε, γιατί έτσι πρέπει. Έτσι μάθαμε και το τηρούμε…
Κάποτε υπήρχε πυγμή, υπήρχαν ήρωες, υπήρχαν αυτοθυσίες. Σήμερα στην πολυθρόνα του βολέματος καθόμαστε και λειτουργούμε μηχανικά σαν ρομπότ. Οι κινήσεις μας, το γέλιο μας, το βλέμμα μας, ακόμα και τα αισθήματά μας, μηχανοποιημένα και αυτά ακολουθούν την τυποποιημένη, σταθερή οδό. Η δύναμη του καθιερωμένου αποκλείει κάθε είδους απαγκίστρωση από αυτό. Δεν υπάρχει η βούληση, ούτε η πολυτέλεια για καινοτομίες. Έτσι μάθαμε και έτσι θα συνεχίσουμε. Η δύναμη της συνήθειας για άλλη μια φορά προβάλλει στο προσκήνιο.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...