Τετάρτη, 6 Αυγούστου 2014

Αυτός ο άνθρωπος επηρεάζει τις τύχες μας…

ΤζέρυΟ άνθρωπος αυτός, τυπικά, είναι γιατρός. Μπήκε σε πανεπιστήμιο, σπούδασε 6 χρόνια και έκανε και κάποια χρόνια σε νοσοκομεία για να πάρει ειδικότητα (παθολόγος). Λένε ότι η σπουδή στα ΑΕΙ βελτιώνει τον άνθρωπο και του καλλιεργεί την προσωπικότητα. Τώρα, το πόσο βελτίωσε την προσωπικότητα του “Τζέρυ” του Γιακουμάτου είναι ένα ερώτημα. Ο Τζέρυ είναι βουλευτής και έχει διατελέσει και υπουργός. Τα τηλεοπτικά “παράθυρα” και “πάνελ” είναι η αδυναμία του, όπως και των περισσότερων πολιτικών και μη. Σε πρόσφατη εμφάνισή του, προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και να προστατέψει τον αρχηγό του, τον Σαμαρά, είπε τα παρακάτω, σχετικά με την παρανοϊκή υπόθεση Μπαλτάκου:

Εγώ δεν θέλω να δικαιολογήσω τον κ. Μπαλτάκο. Είμαι ο μόνος που δεν είχα καμία σχέση μαζί του. Βάζελος αυτός, γάβρος εγώ,σκοτωνόμαστε. Στη σύγκρουση είμαστε μόνιμα. ‘Ομως, όμως, δεν είναι δυνατόν σήμερα… Μιλάμε δηλαδη για τον γενικό γραμματέα της κυβέρνησης. …..Εγώ δεν τον ήξερα τον Μπαλτάκο. …. δεν είχα σχέση καμία. Επειδή ήταν και βάζελος, είχα μιά αντιπάθεια. Σου λέω, του το έχω πει και του ιδιανού*, το ξέρει. Και του Σαμαρά το έχω πει: “Τι μου τον κουβαλάς εδώ τον βάζελο“; με αυτή την έννοια. Με την καλή έννοια. ‘Αρα εγώ δεν είχα καμία σχέση….
Οι αξίες του Τζέρυ βρίσκονται, προφανώς, στον χώρο της μπάλας και της κλωτσιάς. Δεν ξέρω με τι κριτήρια τον ψήφισαν οι ψηφοφόροι του και τον ανέδειξαν, τόσο πολλές φορές, εθνοπατέρα αλλά νομίζω ότι και  οι δικές τους αξίες βρίσκονται πολύ κοντά σ’ αυτές του …διαπρεπούς γιατρού και πολιτικού.
Διαβάστε προσεκτικά την παραπάνω δήλωση του Τζέρυ. Είναι μικρής έκτασης, αλλά τεράστιας σημειλογικής αξίας…
Προσωπικά, αυτόν τον γιατρό δεν θα τον εμπιστευόμουν ούτε απλή ένεση να μου κάνει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Ελληνικές Φωνές" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...