Τρίτη, 15 Απριλίου 2014

Ρήγμα χωροχρόνου: Η άγνωστη αρχαιολογία των Ελλήνων.


Μέσα από τα κείμενα των Αργοναυτικών, του Ομήρου και άλλων Αρχαίων Ελλήνων Συγγραφέων. Ο όρος ρήγμα χωροχρόνου που χρησιμοποιούν οι ουράνιοι συνομιλητές μας, στη ...
γήινη μας επιστήμη μελετάται με τη θεωρία των παραλλήλων "Μεμβρανών" ή θεωρία "Μ", γνωστής και σαν θεωρία των Παραλλήλων Συμπάντων.

Η ανθρώπινη επιστήμη εκτιμά ότι υπάρχουν παράλληλα σύμπαντα, στα οποία οι πραγματικότητες είναι διαφορετικές και η μετάπτωση του ανθρώπου από τη μια πραγματικότητα στην άλλη πιστεύουν ότι είναι ικανή να εξηγήσει τα περισσότερα αινίγματα της φύσης.

Το πρόβλημα στη θεωρία αυτή είναι πως θα επιτευχθεί το ρήγμα χωροχρόνου και η μετάπτωση από τον τρισδιάστατο χώρο στον χώρο των τεσσάρων διαστάσεων, από το ένα σύμπαν στο παράλληλο του. Τι υπολογίζουν οι επιστήμονες να συναντήσουν όταν επιτευχθεί το ρήγμα του χωροχρόνου;

Ό,τι μας αρέσει, ό,τι αγαπάμε, ό,τι θεωρούμε πολύτιμο, το θυμόμαστε, του δίνουμε την καρδιά μας

Ό,τι μας αρέσει, ό,τι αγαπάμε, ό,τι θεωρούμε πολύτιμο, το θυμόμαστε, του δίνουμε την καρδιά μαςΡώτησε κάποιον: “Θέλεις να πας στον παράδεισο, στην ουράνια βασιλεία;”. Αμέσως θα σου απαντήσει, “Και βέβαια θέλω”. Αν, όμως, ύστερα του πεις: “Για να πας εκεί, πρέπει να κάνεις το και το”, θα τον δεις να μουδιάζει.
Όλοι οι χριστιανοί θέλουν να πάνε στον παράδεισο, δεν θέλουν όμως όλοι ν’ αγωνιστούν για τον παράδεισο. Το λέω αυτό, γιατί δεν φτάνει να επιθυμείς τη σωτηρία. Για να εκπληρώσεις την επιθυμία σου, χρειάζεται αγώνας. Και για ν’ αρχίσεις τον αγώνα, χρειάζεται σιδερένια αποφασιστικότητα. Για να καταλάβεις καλύτερα τι θέλω να πω, θα σου εξηγήσω πως συνήθως οι επιθυμίες καταλήγουν σε αποφάσεις.

Ο “τρελός Έλληνας”, που έγινε σύμβολο του ηρωισμού και γραμματόσημο στην Αμερική

Ποιος ήταν ο Ευάγγελος Κλωνής, η φωτογραφία του οποίου δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Life. Τι σχέση είχε με τον παππού του Γεράσιμου Αρσένη;
Σαϊπάν, 8 Ιουλίου 1944
Ο φωτορεπόρτερ Γιουτζίν Σμιθ απαθανατίζει τη στιγμή που ένας Αμερικάνος στρατιώτης κάνει διάλειμμα απ’ τη μάχη, για να πιει νερό. Λίγο μετά ο πεζοναύτης γυρνά να κοιτάξει τον φωτογράφο, ενώ ένα αναμμένο τσιγάρο κρέμεται από τα χείλη του. Την ίδια ώρα το μέτωπο έχει πάρει φωτιά και οι ριπές των πυροβόλων καθηλώνουν τους αντιμαχόμενους.
Ο φωτογράφος έχει πετύχει να τραβήξει μια από τις πιο διάσημες στιγμές του πολέμου. Αμέσως μετά θα γράψει πάνω στο φιλμ «Τ.Ε. Άντεργουντ. Το πορτραίτο ενός κουρασμένου στρατιώτη που περνάει μία απ’ τις δυσκολότερες μέρες της ζωής του». Η φωτογραφία με το τσιγάρο δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «LIFE» και έγινε μία απ’ τις πιο εμβληματικές φωτογραφίες του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Η εικόνα του πολεμιστή που πίνει νερό έγινε γραμματόσημο των Η.Π.Α. Ηταν μια τιμητική πράξη για τις θυσίες και τη γενναιότητα των Αμερικανών στρατιωτών.
Ο Τρελός Έλληνας
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...