Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014

Ελληνική επιχειρηματικότητα: Ο Κωτσόβολος ανήκει σε Εβραίους

Μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας τρέφει αρνητικά αισθήματα για τον Ιουδαϊσμό και δικαιολογημένα σύμφωνα με την στάση των Εβραίων απέναντι στον ελληνισμό εδώ και χιλιάδες έτη.

Στην Ελλάδα όμως πολλές μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων έχουν εξαγοραστεί από Εβραίους χωρίς να το γνωρίζει η μεγάλη μάζα του πληθυσμού. 


Μία τέτοια περίπτωση είναι και η αλυσίδα Κωτσόβολος. Όλοι βλέπουμε το Dixons αλλά δεν ξέρουμε σε ποιους ανήκει αυτή η εταιρεία που έχει αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο του Κωτσόβολου.

5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ


Η επιστήμη έχει πολλά να σου πει για το πώς να νικήσεις τον θάνατο. Πάρε αυτή τη γνώση και μετά μάθε τη στα δισέγγονά σου

Ζήσε ψηλότερα

Η έρευνα: Μία έρευνα του 2009 που έγινε σε Ελβετούς βρήκε ότι αυτοί που ζούσαν σε υψηλά υψόμετρα είχαν 22% χαμηλότερες πιθανότητες θανάτου από στεφανιαία νόσο.
Πως σε βοηθάει: Κανείς δεν είναι σίγουρος. Οι επιστήμονες λένε ότι οι επιπλέον έκθεση σε ακτίνες UVA, που σημαίνει περισσότερη βιταμίνη D, μπορεί να ευθύνεται. Περίπου το 77% των ανθρώπων έχουν έλλειψη σε βιταμίνη D, μία πάθηση που μπορεί να οδηγήσει σε παθήσεις τον κοκάλων και καρδιοπάθειες.thanatos-diatrofi
Τι να κάνεις: Οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να επωφεληθούν παίρνοντας 1.000 IU βιταμίνης D καθημερινά, άρα τρώγε περισσότερα τρόφιμα που την περιέχουν, όπως είναι τα ψάρια και τα θαλασσινά (ο σολομός, ο τόνος και το σκουμπρί είναι καλοί υποψήφιοι). Ή πάρε ένα συμπλήρωμα βιταμίνης D3, σου λέει ο συγγραφέας της έρευνας Agit Ginde, αναπληρωτής καθηγητής ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Κολοράντο.

ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ

Η Συμιακή διατροφή παγκόσμιο πρότυπο για μακροβιότητα

Η βρετανική εφημερίδα Sun, εστιάζει στο μεγάλο προσδόκιμο ζωής κατοίκων διαφόρων περιοχών ανά τον Κόσμο. Στις πρώτες θέσεις φιγουράρουν τα Ελληνικά Δωδεκάνησα και συγκεκριμένα η Σύμη ως μια από τις περιοχές με τις καλύτερες διατροφικές επιλογές για μία ώριμη και ποιοτική τρίτη ηλικία.

Η. Συμιακή Διατροφή παγκόσμιο Πρότυπο ΓΙΑ μακροβιότητα
ΤΑ παραπάνω Περιλαμβάνονται ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ μακροβιότητα ΣΕ συνάρτηση ΜΕ ΤΗΝ Διατροφή. Στη μελέτη, παρουσιάζεται μία σειρά από περιοχές – μεταξύ των οποίων φιγουράρει και η Σύμη – και αναδεικνύονται οι κρίσιμες διατροφικές επιλογές των κατοίκων τους που ενισχύουν την ικανότητα του οργανισμού να ζήσει περισσότερο.

Όπως γράφει η Sun, «στο ελληνικό νησί της Σύμης, οι κάτοικοι συχνά ξεπερνούν κατά πολύ τα 90. ΤΟ ΠΙΟ σημαντικό ΑΠΌ ΤΑ Στοιχεία ΠΟΥ συμβάλλουν ΣΤΗΝ μακροβιότητα Των ανθρώπων ΤΟΥ νησιου ΕΙΝΑΙ Η.Διατροφή πολυακουσμένα.

Ποιο είναι το μυστικό τους?

Η συμιακή δίαιτα περιλαμβάνει ελαιόλαδο, ψάρι, σάλτσες ντομάτας, λαχανικά και λίγο κρέας. Ωμά ή ελαφρά μαγειρεμένα λαχανικά αποτελούν τον κύριο όγκο των γευμάτων και το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο καταναλώνεται με τα πάντα, από ψωμί μέχρι σαλάτες και λαχανικά. Ετσι, διευκολύνεται η μεταφορά των βιταμικών Ε και Α σε όλο το σώμα, με τις οποίες ενισχύεται η «καλή» χοληστερίνη ».

Συνοπτικά οι υπόλοιπες περιοχές είναι:makrobiow-Ιαπωνας

Οκινάουα, Ιαπωνία: Τα χαμηλότερα ποσοστά εγκεφαλικών και καρδιακών επεισοδίων παγκοσμίως, καθώς και 40% χαμηλότερα επίπεδα καρκίνων , συνδέονται με την «μετρημένη» κατανάλωση γλυκοπατάτας, πράσινων λαχανικών και δημητριακών, μαζί με ψάρι, ρύζι, χοιρινό και σόγια, όλα γεμάτα αντιοξειδωτικά.
Χούνζα, Πακιστάν: Στην περιοχή τα ποσοστά καρκίνου κι άλλων σοβαρών ασθενειών είναι μηδενικά ενώ οι πεπτικές διαταραχές και το έλκος είναι άγνωστα για τους κατοίκους. Το μυστικό τους κρύβεται στην ισορροπημένη διατροφή 1900 θερμίδων που ακολουθούν. Κοτόπουλο, λίπος φυτικής προέλευσης και ρύζι ή πατάτα αποτελούν τις βασικές τροφές. Επιπλέον οι κάτοικοι της περιοχής δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα βερίκοκα, θωρακίζοντας το ανοσοποιητικό τους σύστημα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...