Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

ΠΟΙΟΣ είναι "Πρωθυπουργός;" Ο Σαμαράς; ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ. Το ΠΑΣΟΚ & ο Βενιζέλος ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ Κουβέλη για ΠτΔ



Σε πλήρη εξέλιξη
 βρίσκονται παρασκηνιακές
 διεργασίες που στοχεύουν
 στην εκλογή Προέδρου 
της Δημοκρατίας από την
 παρούσα Βουλή. 
Σύμφωνα με όλες τις
 πληροφορίες όλοι
 συγκλίνουν ότι ο
 πρωθυπουργός Αντώνης
 Σαμαράς, αλλά και ο 
πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ 
Ευάγγελος Βενιζέλος, 
θεωρούν τον πρόεδρο 
της ΔΗΜΑΡ Φώτη Κουβέλη
, ως την προσφορότερη
 επιλογή για το ύπατο 
αξίωμα της χώρας.
Σύμφωνα με τους
 σχεδιασμούς του
 πρωθυπουργού, η 
πρόταση υποψηφιότητας
 του κ. Κουβέλη συνιστά
 την κατάληξη μιας ευρύτερης στρατηγικής που περιλαμβάνει τρεις άξονες:
 την απεμπλοκή της χώρας από το μνημόνιο, τη συμφωνία της διευθέτησης 
του ελληνικού χρέους και την αλλαγή του μείγματος της οικονομικής 
πολιτικής μέσω των φοροελαφρύνσεων και της ανάπτυξης. Το Μέγαρο
 Μαξίμου εκτιμά ότι η εξασφάλιση αυτών των κατευθύνσεων κατά την
 επικείμενη διαπραγμάτευση με την τρόικα...
θα σηματοδοτήσει την καθοριστική στροφή για την έξοδο της χώρας από
 την κρίση, ως εκ τούτου ο κ. Κουβέλης δεν θα έχει λόγους να αρνηθεί
 την πρόταση.

Η Ελλάδα πλήρωσε 100.000 ευρώ "για να βρεθεί σύντομα κοντά στην οικογένειά του" ο Ε.Βενιζέλος!

Η Ελλάδα πλήρωσε 100.000 ευρώ "για να βρεθεί σύντομα κοντά στην οικογένειά του" ο Ε.Βενιζέλος!
O ΛΑΟΣ "ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΤΗΛΙ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙ" ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΚΑΝΕ ΤΟ EMBPAER ...ΤΑΧΙ!
Μείζον πολιτικό ζήτημα ανακύπτει όχι μόνο από την μετακίνησή του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, υουργού Εξωτερικών και προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ε.Βενιζέλου στις Βρυξέλλες ανήμερα τον Δεκαπενταύγουστο με το EMBRAER LEGACY του σμήνους VIP της Πολεμικής Αεροπρίας, αλλά και από την πρωτοφανή απάντηση που έδωσε το ... υπουργείο Εξωτερικών (!) για το θέμα.
Σύμφωνα με την απάντηση (είναι πρωτοφανές για ένα ζήτημα που αφορά τς διακοπές του υπουργού Εξωτερικών και αντπροέδρου της κυβέρνησης να εκδίδεται ανακοίνωση του υπουργείου και όχι από το πολιτικ;o του γραφείο) ο Ε.Βενιζέλος χρησιμοποίησε το κυβερνητικό αεροσκάφος για να κάνει "χαλαρές" διακοπές και να μην πιεστεί στις δρομολόγιο Σκιάθος-Αθήνα-Βρυξέλλες.
Δηλαδή δαπάνησε μαζί με καύσιμα, ανταλλακτικά, τέλη αεροδρομίων, απασχόληση προσωπικού κλπ ένα ποσό που υπερβαίνει τα 100.000 ευρώ για να μετακινηθεί μέσα στην χλιδή (που βλέπουμε στη φωτό) και να επιστρέψει πιο γρήgορα στην ... Σκιάθο! Αν αυτό δεν είναι πολιτικός "αρογκανισμός", τότε η φράση χάνει την έννοιά της.

ΓΙΑΤΡΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΗΣΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ????


ΓΙΑΤΡΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΗΣΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ????
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ…;;; ΤΟ 75% ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ
Έρευνα με ερωτηματολόγια και δημοσκοπήσεις εξακολουθούν να δείχνουν ότι 3 στους 4 γιατρούς και επιστήμονες αρνούνται τη χημειοθεραπεία για τον εαυτό τους, λόγω των ολέθριων επιπτώσεών της σε ολόκληρο το σώμα και το ανοσοποιητικό σύστημα, και λόγω του εξαιρετικά χαμηλού ποσοστού επιτυχίας της.
Σύν τοις άλλοις μόνο το 2 στα 4% όλων των καρκίνων έχουν ανταποκριθεί στη χημειοθεραπεία ή αποδεικνύονται οτι ωφελούν στην παράταση της ασθένειας ,όμως συνταγογραφείται σε όλα τα επίπεδα για σχεδόν κάθε είδος καρκίνου.
Δημοσκοπήσεις που έγιναν από καταξιωμένους επιστήμονες του Αντικαρκινικού Κέντρου McGill σε 118 γιατρούς, οι οποίοι είναι όλοι οι εμπειρογνώμονες για τον καρκίνο.
Ζήτησαν από τους γιατρούς να φανταστούν ότι πάσχουν από καρκίνο και να επιλέξουν μέσα από έξι διαφορετικές “πειραματικές” θεραπείες.Οι γιατροί όχι μόνο αρνήθηκαν την επιλογή της χημειοθεραπείας, αλλά είπαν ότι δεν θα επιτρέψουν ούτε στα μέλη των οικογενειών τους να περάσουν από αυτή την διαδικασία.
Οι έρευνες αυτές έχουν μια βαθιά επίδραση στην κοινή γνώμη της χημειοθεραπείες στο μεγαλύτερο μέρος της Δυτικής κοινωνίας, ιδιαίτερα οι Ηνωμένες Πολιτείες, που τις χρησιμοποιούν περισσότερο από κάθε έθνος στον κόσμο. Αυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης από τους γιατρούς επηρεάζει αισθητά και τους ασθενείς, κι έτσι αυξάνεται ο αριθμός ασθενών που στρέφονται σε φυσικές θεραπείες, με τρόπους που θεραπεύονταν στις αρχές της δεκαετίας του 1900, πριν από την αναλαμπή της διεφθαρμένης ιατρικής, των φαρμάκων, και της ακτινοβολίας.

Τάφος Αμφίπολης, τι ΔΕΝ θα πουν οι αρχαιολόγοι:

Το αζιμούθιο ανάμεσα στον τάφο της Αμφίπολης και την πυραμίδα του Αμφείου στην Θήβα είναι 189,7 μοίρες.
Όταν το άστρο γάμμα Λέοντος περνά τον Μεσημβρινό στον Νότο, τότε ανάλογα με την εποχή - χρονολογία , το άστρο άλφα του Λέοντος - Βασιλίσκος - έχει μία συγκεκριμένη κατεύθυνση - αζιμούθιο.
Οι ειδικοί μπορούνε να επιβεβαιώσουν ότι το αζιμούθιο - χωροθέτηση των άστρων αυτών ταυτίζεται με την χωροθέτηση των δύο αυτών μνημείων όταν ανεγέρθηκε τη πυραμίδα του Αμφείου, πριν ανεγερθεί η πυραμίδα του Χέοπα.
Με βάση το δικό μου λογισμικό αστρονομίας αυτό γίνεται το 2640 π.Χ. περίπου. Την ίδια στιγμή η ευθεία που ενώνει την τάφο της Αμφίπολης με την πυραμίδα του Αμφείου περνά πάνω από άλλο απ΄ ότι φαίνεται τάφο ή διαμορφωμένο ύψωμα στην Αμφίπολη.

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΛΕΞΑΡΙΘΜΟΙ! ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ: «ΣΤΟΝ ΛΟΦΟ ΚΑΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑΜΜΕΝΟΙ Η ΡΩΞΑΝΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Δ’»

·    

 «Το κέντρο  τηs ΑΓΟΡΑΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ από την όχθη του ποταμού [δυτικά], απέχει  1618 μ. Είναι ο χρυσούς αριθμός Φ =1,618  της αρχαιότητας. Όχι τυχαίο…        
Επομένως ο τάφος αυτός είναι της επίσημης συζύγου του Μέγα Αλέξανδρου ΡΩΞΑΝΗΣ. Το μέγεθος  δείχνει ότι είναι καταπληκτικόs»
·         «Ο τάφος της Ρωξάνης από του γιου της Αλέξανδρου απέχουν 12 στάδια»
·         «Οι αρχαίοι Έλληνες μύστες των Μαντείων, με σπουδαιότερο των Δελφών εφήρμοσαν τους λεξάριθμους, δίνοντας στις αποστάσεις αριθμητικές αξίες λέξεων της Ελληνικής Γλώσσας»

Του Μάκη Βραχιολίδη
Ο Θεόδωρος Ανδρουτσόπουλος (φωτό), ο  ερευνητής που από τον περασμένο Ιούνιο έχει δηλώσει ότι τα αποτελέσματα των δικών του ερευνών τον οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι στον λόφο Καστά βρίσκονται οι τάφοι της Ρωξάνης, συζύγου του Μέγα Αλέξανδρου και του γιου τους Αλέξανδρου Δ’, έρχεται να το επιβεβαιώσει με εμπλουτισμένα επιχειρήματα, μέσα από τους λεξάριθμους.
Του υποβάλλουμε την ίδια ερώτηση που του είχαμε κάνει προ μηνών:

Επιμένετε στη θεωρία των λεξαρίθμων. Πώς βοηθούν στην αποκάλυψη αρχαιολογικών ευρημάτων και με ποιο τρόπο; 

Ανδρουτσόπουλος: Οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν τις «λέξεις – ονόματα – αριθμούς», λέξεις κλειδιά για διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις τους, όπως γλώσσα, επιστήμες, κατασκευές, θέσεις πόλεων, ναών, τύμβων κλπ. Το γεωμετρικό σχέδιο της συμμετρίας και της αναλογίας της επιφάνειας της Γης, ήταν μυστικό σχέδιο της αρχαιότητας, σχέδιο απόκρυφο  των Μαντείων, βάσει του οποίου χτίζονταν κατόπιν προγραμματισμού και υπολογισμού, όλα σχεδόν τα ΔΗΜΟΣΙΑ θέματα (πόλεις, ναοί, ιερά, τάφοι και άλλα), όπως κάνουν σήμερα οι πολεοδόμοι, αρχιτέκτονες, μηχανικοί κλπ.
Από τις έρευνές μου διαπίστωσα ότι οι αποστάσεις είχαν αριθμητικές αξίες λέξεων της Ελληνικής Γλώσσας, γνωστοί ως «κωδικοί – λεξάριθμοι» που εφήρμοσαν οι αρχαίοι Έλληνες μύστες των Μαντείων, με σπουδαιότερο των Δελφών, κατά τους ερευνητές Θεοφ. Μανιά, Αθ. Αγγελόπουλο, Ηλ. Τσατσόμοιρο και άλλους. Πιστεύω ότι οι αναλύσεις κι επαληθεύσεις μου είναι έγκυρες και αξιόπιστες λόγω ταυτόσημων εννοιών κι ερμηνειών.

Τι έχετε λοιπόν να μας πείτε για τις νέες έρευνές σας στο σημείο όπου γίνονται οι αρχαιολογικές ανασκαφές στην Αμφίπολη;

Σινεμά ο Παράδεισος! Η κινηματογραφική ιστορία του Ηρακλείου

Είστε έτοιμοι για ένα ταξίδι στο παρελθόν
Στο παρακάτω αφιέρωμα θα γυρίσουμε τον χρόνο πίσω και θα ασχοληθούμε με τον κινηματογράφο. Τι εννοούμε; Θα μάθουμε για τους κινηματογράφους της πόλης μας, την ιστορία τους, ποιοι υπάρχουν ακόμα και ποιοι με το πέρασμα των χρόνων άλλαξαν μορφή ή χάθηκαν. 
Ξεκινώντας λοιπόν, με βάση τις λίγες τοπικές μελέτες που έχουν γίνει πάνω στο αντικείμενο του κινηματογράφου, η πρώτη κινηματογραφική προβολή που έγινε στο Ηράκλειο ήταν στις 12 Σεπτεμβρίου του 1909, σε εξωτερικό χώρο και συγκεκριμένα στη πλατεία Δασκαλογιάννη, όπου είχε εγκατασταθεί μία μηχανή προβολής. Από τον Αύγουστο του 1910 και μετά, φαίνεται ότι οι προβολές αυτές καθιερώθηκαν, και σύμφωνα με πληροφορίες το όνομα του χειριστή της μηχανής ήταν Ριχάρδος Κούρμης, κινηματογραφιστής, ο οποίος απ ότι φαίνεται είχε συμμετάσχει και σε άλλες προβολές σε Ερμούπολη και Σύρο. Τον Σεπτέμβριο του 1910 η μηχανή προβολής μεταφέρθηκε στο θέατρο "Καλλιθέα" το γνωστό "Απόλλωνα" στη λεωφόρο Δικαιοσύνης. 
Στη προπολεμική περίοδο, στο Ηράκλειο όπως και στις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας οι προβολές πραγματοποιούνταν σε πλατείες, καφενεία και θέατρα. Στη πόλη μας το κεντρικότερο σημείο ήταν η πλατεία Ελευθερίας. Γύρω της ήταν συγκεντρωμένα καφενεία, θέατρα και κινηματογράφοι, μέρη στα οποία αναπτύχθηκε η τοπική κινηματογραφική δραστηριότητα. Τα καφενεία "Μπολσεβίκου""Ντορέ" και εκείνο του θεάτρου "Πουλακάκη", φιλοξενούσαν στον εξωτερικό τους χώρο προβολές, τα καλοκαίρια, τη περίοδο 1926-1928. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...