Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015

Κανένα οίκτο στους ανθέλληνες-Η Ρεπούση η τρίτη βουλευτής που έστειλε χρήματα στο εξωτερικό

Οπως διαβάζουμε στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ της Κυριακής που πρώτο έκανε την αποκάλυψη, βρέθηκαν 3 βουλευτές και συγκεκριμένα οι κ. κ. Καπερνάρος, Κικίλιας και Ρεπούση καθώς και οι σύζυγοι των βουλευτών Σηφουνάκη και Καπερνάρου, αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών.


Η ολοκλήρωση των ελέγχων θα γίνει το συντομότερο δυνατόν.

Οι βουλευτές Βασίλης Καπερνάρος (Ανεξάρτητοι Έλληνες), Βασίλης Κικίλιας (ΝΔ) και Μαρία Ρεπούση (Δημοκρατική Αριστερά), είναι οι τρεις βουλευτές που έστειλαν εμβάσματα στο εξωτερικό σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών. 

Από τον πρώτο έλεγχο της λίστας των 24.710 εμβασμάτων που βγήκαν στο εξωτερικό, προκύπτει επίσης ότι την περίοδο 2009-2012 χρήματα στο εξωτερικό έβγαλαν επίσης οι σύζυγοι των βουλευτών Σηφουνάκη και Καπερνάρου. Σύνολο 3,5 εκατ. Ευρω!!!! Μεχρι στιγμής ο πρώτος που εχει βγάλει ανακοίνωση για το θέμα ειναι ο Βασίλης Κικίλιας.

Διαβάστε ολόκληρη τη δήλωση του Βασίλη Κικίλια: «Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματά μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολό τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου. Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου».ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Ελληνικές Φωνές" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...