Γιατί βιάζονται να ρίξουν σε αυτοκτονία του πιλότου την πτώση του Airbus A320 της Germanwings;

Προφανώς γιατί ο νεκρός δεν μπορεί να μιλήσει, δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του και την αλήθεια. Αλλά πως γίνεται πάντα και οι τραγικές ιστορίες τελευταία μπάζουν από παντού;

Πρώτα υγιής, τώρα ανακάλυψαν ότι “παλιά” έπασχε από κατάθλιψη, ο συγκυβερνήτης του μοιραίου αεροπλάνου, που υποτίθεται κλειδώθηκε μέσα στο πιλοτήριο για να ρίξει το Airbus A320 της Germanwings, παίρνοντας στο θάνατο μαζί του ακόμα 149 ψυχές, μεταξύ των οποίων και μικρά παιδιά.
  1. Στην εκπομπή του Μπογδάνου απόψε στο ΣΚΆΙ, καλεσμένος διευθυντής ψυχιατρικής κλινικής ξεκαθαρίζει ότι κανείς δεν αυτοκτονεί παίρνοντας 150 άτομα μαζί, αν είναι απλά καταθλιπτικός. Θα πρέπει να είναι βαθύτατα ψυχασθενής. Ένας καταθλιπτικός ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΊ ΜΌΝΟΣ ΤΟΥ. Αλλιώς υπάρχει ψυχωτικός πυρήνας. Οι πιλότοι περνούν πάντα από ψυχιατρικούς ελέγχους, πολύ αυστηρούς μάλιστα, άρα πως κατάφερε ένας ψυχοπαθής να γλυτώσει;
  2. Πολλές εταιρίες έχουν ως τακτική όταν ο ένας πιλότος εξέρχεται της καμπίνας, κάποια αεροσυνοδός ή ακόμα και αστυνόμος να μπαίνει μέσα στο πιλοτήριο, λέει ο άλλος καλεσμένος της εκπομπής
  3. «Η διαδικτυακή υπηρεσία FlightRadar24 ανακοίνωσε ότι βάσει των δεδομένων παρακολούθησης που αναλύθηκαν, προκύπτει το συμπέρασμα ότι κάποιος παρενέβη στο σύστημα του αεροσκάφους και μετέβαλε το ύψος δίνοντάς του στην ελάχιστη δυνατή ρύθμιση, δηλαδή τα 100 πόδια. Το αεροσκάφος συνετρίβη σε υψόμετρο 6.000 ποδών». Η υπηρεσία που την παρακολουθούμε κι εμείς για τα αεροπλάνα που βλέπουμε και ψεκάζουν, δεν έχει δυνατότητα να δει αν κάποιος παρενέβη, απλά παρακολουθεί την πορεία και το ύψος όπως καταγράφεται. Αν η αλλαγή ύψους έγινε manual ή ήταν παρέμβαση με ηλεκτρομαγνητικό τρόπο στο κομπιούτερ αυτό δεν φαίνεται
  4. Έχει περάσει τελείως στην αφάνεια σαν να μην ακούστηκε – ειπώθηκε ποτέ η μαρτυρία ατόμων επί τόπου, που είπαν ότι ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος κι αμέσως είδαν jets να πετούν προς το μέρος.
    μαχητικά
    Daily Mail
    Η φράση γράφεται σε πολλά αγγλικά δημοσιεύματα κάποια μάλιστα διευκρινίζουν ότι ήταν μαχητικά: One villager said: “This morning I heard a huge thud and then I saw several fighter jets fly over the village. “The initial sound I heard was like an avalanche or like the sound of dynamite that they blow up to cause an avalanche.” (Mirror)
  5. Παλαιότερο δημοσίευμα του RT έκανε λόγο για“Ηλεκτρονικά Παιγνίδια Πολέμου” τα οποία ευθύνονται για εξαφανίσεις αεροπλάνων από τα ραντάρ.  “The disappearance of objects on radar screens was connected with a planned military exercise which took place in various parts of Europe…whose goal was the interruption of radio communication frequencies,” the Slovak air traffic services said in a statement. Ποιος ευθύνεται; Στρατιωτικές ηλεκτρονικές ασκήσεις, λένε οι Σλοβάκοι.
  6. Το μαύρο κουτί πήγε για ανάλυση στις ΗΠΑ. Δεν έχουν αρκετή τεχνογνωσία οι Γερμανοί; Το ένα από τα δυο καταστράφηκε ή … λείπει η κάρτα! Τα κουτιά είναι έτσι σχεδιασμένα ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΈΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΡΙΒΕΣ των αεροπλάνων, αλλιώς δεν έχουν νόημα!
  7. Το γαλλικό ΒΕΑ (Γραφείο Ερευνών Δυστυχημάτων), το οποίο δεν είχε αποκαλύψει τίποτα, υφίσταται σήμερα αυστηρή κριτική μετά την αποκάλυψη των NYT που έγραψαν πρώτοι ότι ο κυβερνήτης κλειδώθηκε έξω από το πιλοτήριο το οποίο είχε κλειδωθεί από μέσα. Ο εισαγγελέας  Brice Robin εξέφρασε τη λύπη του για το γεγονός, λέγοντας ότι «δεν είχε ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο». Οι Αμερικάνοι έδωσαν το νέο!
  8. Με remote control, μπορεί κανείς να επέμβει στο ηλεκτρικό σύστημα και να πάρει τον έλεγχο, ακόμα και να παγώσει τη δυνατότητα επικοινωνίας με πύργους. Το αεροπλάνο ήταν πολιτικό και δεν διαθέτει συστήματα άμυνας σε τέτοια περίπτωση, σχολιάζουν αμερικάνοι αναλυτές. Μήπως η πρώτη εξήγηση για “ηλεκτρονική βλάβη” που επίσης τώρα μπήκε στο ντουλάπι, ήταν η πιο σωστή;
  9. αεροπλάνοΒλάβη στα ηλεκτρονικά του αεροπλάνου, μπορεί να γίνει από άλλους είτε κατά λάθος, είτε με πρόθεση. Η επίσης ασάφεια για τον καιρό -μια τον έβγαζαν, καλό μια κακό- ίσως έχει να κάνει ότι δεν θα ήθελαν να εστιάσουν στην ιδιαίτερα ηλεκτρομαγνητισμένη ατμόσφαιρα που υπήρχε λόγο του HAARP. Η ομαλή πτώση δικαιολογείται από κάτι τέτοιο; Το αεροπλάνο κατέβαινε σταθερά σαν να πήγαινε για προσγείωση, αλλά με τις ταχύτητες στο φουλ.
  10. Και το καλύτερο για το τέλος: Κάποιοι λένε ότι το Cern που βρίσκεται εκεί κοντά, μόλις άρχισε τα καινούρια του πειράματα. Πολύ προσεκτικός ο … “συνωμοσιολόγος” παραθέτει τον προβληματισμό του και όσα λινκς υπάρχουν σχετικά
Play Button

Ακόμα ίσως έχουμε να ακούσουμε πολλά, από τα συστημικά ή εναλλακτικά ΜΜΕ, αλλά προσωπικά δεν πάω με την αυτοκτονία. Και νιώθω και θλίψη που πρέπει να ασχοληθούμε για μια ακόμα φορά με κάτι που στην απλή ζωή θα ήταν ένα οδυνηρό, πλην όμως απλό ατύχημα. Ατυχήματα συμβαίνουν. Αλλά και συνωμοσίες που θέλουν να τα συγκαλύψουν, επίσης συμβαίνουν. Και είναι κρίμα, γιατί ένας νέος άνθρωπος χάνει τη ζωή του, μαζί με ακόμα 149 ανθρώπους, μόνο που εκείνου θα του μείνει το σπίλωμα του “τρελού”, μέχρι και “δολοφόνο” που ήθελε να καταστρέψει τον ονομάζουν:

Απομάκρυναν την οικογένεια του συγκυβερνήτη από τη Μασσαλία πριν ανακοινωθεί το όνομά του

Η οικογένεια του Andreas Lupitz είχε φτάσει στην περιοχή, όμως βρισκόταν σε διαφορετική αίθουσα από τους υπόλοιπους συγγενείς, όπως και η οικογένεια του πιλότου.  Οταν ενημερώθηκαν πως ο Andreas έριξε συνειδητά το αεροσκάφος, οι συγγενείς του έφυγαν από την Μασσαλία για να αποφευχθούν πιθανά έκτροπα. Επίσης προφανώς για να αποφύγουν τα μέσα ενημέρωσης.

Αν αυτοκτόνησε ο πιλότος, οι αποζημιώσεις στους συγγενείς θα είναι μικρότερες

Γιατί άραγε βιάστηκαν να το αποδώσουν σε αυτοκτονία; Κάτι θέλουν να κρύψουν ή βολεύει το γεγονός ότι οι αποζημιώσεις σε συγγενείς θα είναι μικρότερες;
Για να υπολογιστεί η αποζημίωση σε μια τέτοια περίπτωση, λαμβάνονται υπόψιν δύο παράγοντες. Ο ηθικός καταρχήν, ο οποίος θα εκτιμηθεί από τους ειδικούς. Αυτός εκτιμάται ανάλογα με το βαθμό συγγένειας με το θύμα. Στη Γαλλία, υπάρχουν ποσοστά γι’αυτό. Για παράδειγμα, ο παράγοντας ηθικής αποζημίωσης σε περίπτωση απώλειας συζύγου εκτιμάται στα 20.000-30.000 ευρώ. Αλλά αυτά τα ποσοστά μεγαλώνουν όταν ο θάνατος επήλθε βίαια ή σε εξαιρετικές συνθήκες, όπως στην περίπτωση του Airbus.
Υπάρχει και η αποζημίωση επί του οικονομικού. Για να υπολογιστεί λαμβάνονται υπόψιν οι οικονομικές απώλειες που προκύπτουν και τα κέρδη που θα υπήρχαν αν το άτομο ζούσε.
Ο αερομεταφορέας θεωρείται ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ακόμη κι αν δεν έχει κάνει κανένα λάθος. Η ευθύνη του αερομεταφορέα εκτιμάται ως 127.000 ευρώ ανά επιβάτη στο πλαίσιο μιας διεθνούς πτήσης. Αν οι αποζημιώσεις ξεπερνούν αυτό το πλαφόν, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί ότι είναι δική της ευθύνη και να μη δεχθεί να πληρώσει τις επιπλέον αποζημιώσεις αν φέρει αποδείξεις ότι το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια ή ότι οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο.
Τα αποτελέσματα της έρευνας για τα αίτια της πτώσης του Airbus θα είναι κατά συνέπεια καθοριστικά για τις ασφαλιστικές εταιρείες της Germanwings αλλά και για την ίδια την Airbus.
Αν ισχύσει η άποψη ότι ο συγκυβερνήτης αυτοκτόνησε οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορεί να αθωώσουν την εταιρεία-πελάτη τους και να μειώσουν κατά πολύ τις αποζημιώσεις. 
Σε τι κόσμο μπαμπά…
© AlllNewz