Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015

Και τα δύο παιδιά του Συριζαίου βουλευτή Δημήτρη Τσουκαλά φοιτούν στο αριστοκρατικό Κολλέγιο Αθηνών!..

Και τα δύο παιδιά του Συριζαίου βουλευτή Δημήτρη Τσουκαλά φοιτούν στο αριστοκρατικό Κολλέγιο Αθηνών!.. Την είδηση αποκάλυψε η «Δημοκρατία» της περασμένης Δευτέρας και έσπευσε να «θάψει» όλος ο υπόλοιπος Τύπος. Ο πάμπλουτος Τσουκαλάς (το 2011 κατάφερε και πήρε εφάπαξ ένα εκατομμύριο ευρώ από την χρεοκοπημένη ολλανδική τράπεζα ΑΒΝ AMRO) υπήρξε επί χρόνια μεγαλο-συνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ. Έκανε μεταγραφή στον ΣΥΡΙΖΑ πριν από τις εκλογές του 2009 και εξελέγη βουλευτής Επικρατείας, δηλαδή τον επέλεξε η Κουμουνδούρου για τα ωραία του τα μάτια. Σύμφωνα με την προχθεσινή «Δημοκρατία», και τα δύο παιδιά του Συριζαίου Δ. Τσουκαλά φοιτούν στο νηπιαγωγείο του Κολλεγίου και τα δίδακτρα που πληρώνει, αγγίζουν τις 20.000 ευρώ τον χρόνο!..
Μεθαύριο που ο Τσίπρας θα τον κάνει υπουργό, ο χοντροκονομημένος ο Τσουκαλάς θα δίνει αγώνες για να μπορούν τα παιδιά των λαθρομεταναστών να μπαίνουν χωρίς πρόβλημα στους παιδικούς σταθμούς του Δημοσίου, στερώντας χιλιάδες θέσεις από τα παιδιά των Ελλήνων. Αυτό θα πεί Συριζέϊκος Ανθρωπισμός: Να γίνεσαι θυσία εσύ ο Έλληνας για να καλοπερνάνε τα παιδιά του λαθρομετανάστη και την ίδια ώρα τα παιδιά του Συριζαίου υπουργού να εκπαιδεύονται σαν πριγκηπόπουλα στο πανάκριβο Κολλέγιο Αθηνών…

ΣΥΡΙΖΑ:Να πληρωνουν φορο οσοι δηλώνουν χριστιανοί ορθοδοξοι! Αυτο να φανταστω πως δεν ακουγεται καθολου ρατσιστικο!!!

Κουράκης:Οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι να πληρώνουν τη μισθοδοσία ιερέων


Δείτε το βίντεο


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ‘ΧΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ;


Το Σύνταγμα εξουσιοδοτεί την νομοθετική εξουσία να προβλέψει με νόμο (αρ 54 Σ) το εκλογικό σύστημα (αναλογικό ή πλειοψηφικό), τον καθορισμό των εκλογικών περιφερειών και τον τρόπο κατανομής των εδρών με ανώτατο όριο 300 έδρες και κατώτατο 200 έδρες (αρ 51 Σ). Ο νόμος αυτός ονομάζεται εκλογικός νόμος, και ισχύει για τις επόμενες εκλογές εφόσον ψηφιστεί από τα 2/3 της Βουλής ή από τις μεθεπόμενες εφόσον ψηφιστεί από το ½ της Βουλής. Ο ισχύον εκλογικός νόμος είναι ο νόμος Σκανδαλίδη 3231/2004 όπως τροποποιήθηκε από τους νόμους Παυλόπουλου 3434/2006 και 3636/2008 και κωδικοποιήθηκε μαζί με άλλες εκλογικές διατάξεις στο Προεδρικό Διάταγμα 12/2012.
Καθότι το 2008 δεν προέκυψε συναίνεση στην ψήφιση του, ο νέος εκλογικός νόμος δεν ίσχυσε στις εκλογές του 2009 αλλά θα ισχύσει για πρώτη φορά στις φετινές εκλογές (σσ. από τις βουλευτικές του 2012 και ύστερα). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι φετινές εκλογές δεν μπορούν να διεξαχθούν με άλλο εκλογικό σύστημα, μιας και όπως αναφέρθηκε η Βουλή έχει την δυνατότητα με αυξημένη πλειοψηφία 2/3 να ψηφίσει νέο εκλογικό νόμο με άμεση ισχύ που θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα του εκλογικού συστήματος, το μόνο που απαιτείται είναι η πολιτική πρωτοβουλία και η συγκατάθεση των 2 μεγάλων κομμάτων.
  1. Η ΛΕΥΚΗ ΨΗΦΟΣ
«Η λευκή ψήφος είναι έκφραση πολιτικής διαμαρτυρίας, για αυτό θεωρείται έγκυρη ψήφος» ή «η λευκή ψήφος πάει στο πρώτο κόμμα…..»
Η ιστορία της λευκής ψήφου είναι πολυκύμαντη, και αυτό διότι μέχρι πρόσφατα υπήρχε διχογνωμία στην Νομολογία των Δικαστηρίων για το αν η λευκή ψήφος προσμετρείται στις έγκυρες. Το θέμα που δημιουργείται με την προσμέτρηση των λευκών, μπορεί να συσχετίζεται με τον χαρακτήρα της λευκής ψήφου, δεν υπολείπεται όμως άμεσων συνεπειών στην διαμόρφωση του εκλογικού μέτρου. Το εκλογικό μέτρο για την κατανομή εδρών σε μια εκλογική περιφέρεια προκύπτει από το άθροισμα όλων των έγκυρων ψήφων, διά του αριθμού των εδρών της περιφέρειας αυτής. Αν στις έγκυρες ψήφους προσθέσουμε και τις λευκές τότε αυξάνει το εκλογικό μέτρο και αντίστοιχα ο ελάχιστος αριθμός ψήφων που θα πρέπει να διαθέτει κάθε κόμμα για πάρει μια έδρα στην περιφέρεια αυτή.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα δυσχεραίνονταν τα μεγαλύτερα κόμματα στο να παίρνουν περισσότερες έδρες σε μία περιφέρεια, και θα δυναμώνονταν εμμέσως τα μικρά κόμματα. Έχοντας υπόψη αυτήν την πρακτική συνέπεια που επιφέρει η προσμέτρηση των λευκών ψήφων στις έγκυρες το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο (δικάζον ως Εκλογοδικείο) με την υπ’ αριθμ. 12/2005 απόφαση του έκρινε ότι η λευκή ψήφος δεν αποτελεί στατιστική καταγραφήδιαμαρτυρίας, αλλά έκφραση του κυρίαρχου λαού και της βούλησης των εκλογέων για μη επιλογή των προτεινόμενων υποψηφίων, συνεπώς θα πρέπει να θεωρείται ως έγκυρη και να προσμετρείται ως ισόκυρη με τις υπόλοιπες έγκυρες ψήφους στην διαμόρφωση του εκλογικού μέτρου, αλλιώς θα παραβιάζεται ηαρχή της ισότητας της ψήφου.
Ο παντοδύναμος όμως νομοθέτης, κάνοντας χρήση της δυνατότητας του για αυθεντική ερμηνεία των νόμων (άρθρο 77 Σ) με τον Νόμο Παυλόπουλου 3434/06 ανέτρεψε την νομολογία του ΑΕΔ και επανέφερε την παλαιότερη νομολογία του ΣτΕ, ορίζοντας πλέον ότι τα λευκά ψηφοδέλτια δεν προσμετρούνται στα έγκυρα και τούτο διότι δεν αποτελούν προτίμηση προς έναν υποψήφιο ή συνδυασμό. Ο αποκλεισμός των λευκών από την καταμέτρηση, στηρίζεται στην αμφισβητούμενη θεωρία ότι κάθε ψήφος φέρει την λειτουργία της ψηφοφορίας στην οποία ασκείται, δηλαδή ψήφος σε δημοψήφισμα είναι ψήφος-απόφαση, ενώ ψήφος σε εκλογές είναι ψήφος-αντιπροσώπευση. Άρα εφόσον η ψήφος σε εκλογές ανάδειξης αντιπροσώπων δεν λειτουργεί προς την αντιπροσώπευση κάποιου υποψηφίου, τότε δεν μπορεί να συμμετέχει στην διαμόρφωση του αποτελέσματος της αντιπροσώπευσης διότι αν ήθελε ο εκλογέας να συμμετείχε στο αποτέλεσμα θα εκδήλωνε ρητά την βούληση του.
Συνέπεια αυτής της αλλαγής του εκλογικού νόμου, είναι ότι πλέον η λευκή ψήφος δεν συνυπολογίζεται στην διαμόρφωση του εκλογικού μέτρου και ως εκ τούτου δεν παράγει κανένα αποτέλεσμα στον επηρεασμό της δύναμης των κομμάτων, ούτε στα μεγαλύτερα ούτε στα μικρότερα. Η μόνη συνέπεια που θα μπορούσαμε να εντοπίσουμε είναι ότι πέρα από το πολιτικό μήνυμα που εμπεριέχει η λευκή ψήφος, η μη προσμέτρηση της στα έγκυρα την ισοδυναμεί πρακτικά με αποχή. Άρα ενισχύειαναλογικά τα κοινοβουλευτικά κόμματα καθότι μειώνονται οι απαιτούμενες ψήφοι για να κατοχυρώσουν μία έδρα σε σχέση με την περίπτωση που αντί για λευκό ο εκλογέας ψήφιζε κάποιο κόμμα.
  1. 51% ΛΕΥΚΑ ή ΑΠΟΧΗ
«…Στην περίπτωση που οι λευκές ψήφοι/αποχή ξεπεράσουν το 50% συν 1 του εκλογικού σώματος τότε οι εκλογές επαναλαμβάνονται….» ή «…τότε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με βάση την αρχή της Δεδηλωμένης, πρέπει να διαλύσει τους υπάρχοντες πολιτικούς σχηματισμούς, να ορίσει υπηρεσιακή κυβέρνηση και να δώσει εντολή σχηματισμού νέων πολιτικών σχηματισμών προκειμένου να εκφράσουν την λαϊκή βούληση»
Αν οι λευκές ψήφοι ξεπεράσουν το 50% δεν επιφέρουν καμία έννομη συνέπεια και ο λόγος είναι ότι βάσει του άρθρου 1 του Ν. 3434/06 δεν προσμετρούνται στο εκλογικό αποτέλεσμα με τις έγκυρες. Άλλωστε πουθενά στο Σύνταγμα ή σε Νόμο, δεν προβλέπεται επανάληψη των εκλογών λόγω αποχής ή λευκών ψήφων ακόμα και αν αυτά φτάσουν και το 90%. Απλά στις περιπτώσεις αυτές θα ετίθετο το ζήτημα της έλλειψης πολιτικής νομιμοποίησης του εκλογικού αποτελέσματος, όχι όμως και της νομιμότητας αυτού.
Βέβαια η ουσιαστική νομιμοποίηση μια έννομης τάξης, δεν προκύπτει μόνον από την τήρηση του Θεμελιώδους Νόμου (του Συντάγματος) αλλά και από την συναίνεση των κυβερνωμένων σε αυτήν, συναφώς μια δυσαρμονία του εκλογικού σώματος προς την κυβέρνηση δημιουργεί έλλειμμα Δημοκρατίας.
Όσον αφορά τις αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας (ΠτΔ) αυτές είναι περιορισμένες βάσει του Συντάγματος και σε αυτές δεν περιλαμβάνεται η δυνατότητα διάλυσης των κομμάτων, τα οποία θεωρούνται δικαϊκά αυθύπαρκτοι οργανωμένοι πολιτικοί σχηματισμοί με πολιτειακούς σκοπούς. Τα κόμματα προστατεύονται από το Σύνταγμα στο άρθρο 29 παρ. 1 εδ. 1, καθότι υπηρετούν την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, αποτελώντας την οργανωμένη έκφραση της λαϊκής βούλησης. Ως εκ τούτου η νομολογία και η θεωρία, τα θεωρεί υποκείμενα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων βάσει δεσμού δημοσίου δικαίου (άρθρο 29 Σ) αλλά αναγνωρίζει ότι η αυτονομία της δράσης τους ευρίσκεται στο πεδίο της ιδιωτικής βούλησης των μελών τους, και όχι του Κράτους, μιας και στην τελευταία περίπτωση κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε με νόθευση της ελεύθερης λειτουργίας της Δημοκρατίας.
  1. Η ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
«Η ψήφος στα μικρά κόμματα μειώνει την δύναμη των μεγάλων κομμάτων» ή «ψήφος στα μικρά κόμματα βοηθά στην αλλαγή του συστήματος»
Ενώ για την κατανομή των εδρών σε μια περιφέρεια το εκλογικό μέτρο προκύπτει από τις έγκυρες ψήφους διά των αριθμό των εδρών της περιφέρειας, για την κατανομή των εδρών σε ολόκληρη την επικράτεια και την εξαγωγή του ποσοστού της δύναμης κάθε κόμματος, το εκλογικό μετρό προκύπτει βάσει του εκλογικού νόμου από τον αριθμό των έγκυρων ψήφων όσων κομμάτων συγκέντρωσαν άνω του 3% (το ελάχιστο όριο για την είσοδο στην Βουλή) διά του αριθμού 250. Συνολικά οι έδρες του Κοινοβουλίου είναι 300, ο εκλογικός νόμος Παυλόπουλου 3636/08 προβλέπει σύστημα απλής αναλογικής για τις 250 έδρες (238 + 12 επικρατείας) και πλειοψηφικό σύστημα για τις επόμενες 50 στο πρώτο κόμμα, ανεξαρτήτως της διαφοράς αυτού από το δεύτερο, με σκοπό πάντα την δημιουργία σταθερής κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας (ο προηγούμενος νόμος Σκανδαλίδη προέβλεπε 40).
Για να δικαιούται ένα κόμμα έδρες θα πρέπει να έχει ξεπεράσει το όριο του 3%, στην περίπτωση που δεν έχει ξεπεράσει το όριο αυτό, οι ψήφοι του κόμματος αυτού δεν υπολογίζονται στο εκλογικό μέτρο μιας και δεν συμμετέχει με το σύστημα της απλής αναλογικής στις 250 έδρες. Αυτό έχει ως συνέπεια οι ψήφοι των μικρών κομμάτων που δεν μπαίνουν στην Βουλή να επηρεάζουν το εκλογικό μέτρο υπέρ της αυτοδυναμίας του πρώτου κόμματος, παρέχοντας του ευκολότερα το bonus των 50 βουλευτών.
Έτσι αν οι συνολικές ψήφοι των κομμάτων που δεν συγκεντρώσουν το όριο, είναι το 10% των εγκύρων ψήφων (4 κόμματα με 2,5%) τότε το εκλογικό μέτρο για την αυτοδυναμία του πρώτου κόμματος μειώνεται από 40,5% σε 38%, εάν πάλι οι ψήφοι αυτές ξεπεράσουν το 15%, το ποσοστό μειώνεται ακόμα περαιτέρω. Συνεπώς ακόμα και με <40 151="" nbsp="" strong="">ευνοείται
 από τις ψήφους των κομμάτων που δεν συγκέντρωσαν 3%.Επιπλέον ακόμα και αν το πρώτο κόμμα δεν πάρει ούτε 30%, τότε μπορεί μαζί με το bonus 50 εδρών που παίρνει σε κάθε περίπτωση, να συνεργαστεί με ένα άλλο κόμμα, ώστε με συνολικό ποσοστό 40% και των δύο κομμάτων, να υπάρχει αυτοδύναμη κυβέρνηση.
Ενώ στην περίπτωση της ψήφου σε μικρά κόμματα που δεν συγκεντρώνουν το 3% ενισχύεται το πρώτο κόμμα, στην περίπτωση της ψήφου σε μικρά κόμματα που όμως μπαίνουν στην Βουλή, τα πράγματα αλλάζουν. Όσα περισσότερα κόμματα εισέλθουν στην Βουλή τόσο δυσκολότερο καθίσταται για το πρώτο κόμμα να πάρει αυτοδυναμία και αυτό διότι οι ψήφοι των κομμάτων αυτών υπολογίζονται στο εκλογικό μέτρο, μειώνοντας έτσι τα ποσοστά των μεγάλων κομμάτων.
Συνεπώς καθίσταται δυσκολότερο για τα μεγάλα κόμματα να αποκτήσουν αυτοδυναμία, ούτως προκύπτει μια πολυκομματική Βουλή με 6 ή 8 κόμματα η οποία ωθεί στην δημιουργία συνεργασιών ώστε να μπορεί να σχηματιστεί κυβέρνηση, αναδιατάσσοντας το πολιτικό σκηνικό. Καθίσταται λοιπόν σαφές, ότι η ψήφος σε μικρό κόμμα διαφέρει ανάλογα με το αν αυτό καταφέρει να μπει ή όχι στην Βουλή, μιας και στην δεύτερη περίπτωση ουσιαστικά ευνοείται το πρώτο κόμμα το οποίο και παίρνει ευκολότερα αυτοδυναμία.

Τελικά, ο ΣΥΡΙΖΑ σπέρνει πάνω στον φόβο, όπως φαίνεται από το προεκλογικό του σποτάκι!


Με πρακτικές παρελθόντος και διασπορά φόβου "κομίζουν" το νέο
. Παλιές αγαπημένες τακτικές του παρελθόντος.
Αυτοί που κατηγορούσαν την κυβέρνηση για διασπορά φόβου, υιοθετούν στο πρώτο προεκλογικό τους spot, 
τον φόβο, τον τρόμο και το Ψέμα, ως βασικό Αρνητικό Μήνυμα.
Σπεκουλάρουν πάνω στα προβλήματα του λαού και εκμεταλλεύονται τον πόνο για να καλύψουν την
πολιτική ανυπαρξία τους.
Ακόμη περισσότερο όμως, προσβάλλουν την τιμή και την συνείδηση των
Ελλήνων και τις θυσίες τους για ένα καλύτερο αύριο.

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννα Γαϊτάνη επιμένει να αποκαλούνται τα Σκόπια Μακεδονία



Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ιωάννα Γαϊτάνη επιμένει να αποκαλούνται τα Σκόπια Μακεδονία
Επιμένει η Ιωάννα Γαϊτάνη να αποκαλεί τα Σκόπια «Μακεδονία» και με χθεσινή της ανακοίνωση περνάει στην αντεπίθεση και κάνει λόγο για «πολιτικούς υπηρέτες των τραπεζών».
«Το ψέμα και η αντιστροφή της πραγματικότητας αποτελούν παράδοση για τα στελέχη της ακροδεξιάς και της δεξιάς. Η επίθεση εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και εμού από πλευράς Νέας Δημοκρατίας το επιβεβαιώνει. Το επιβεβαιώνει, η υποτιμητική εκ μέρους τους αναφορά στις διαδηλώσεις υπέρ της ειρήνης και της συνεργασίας των λαών, όπου συμμετείχε ο ΣΥΡΙΖΑ» σημειώνει σε ανάρτησή της στην προσωπική της σελίδα στο facebook.
«Δεν δικαιούνται να μιλούν για ανευθυνότητα, όσοι συνεργάζονται ανοιχτά με τους τρομοκράτες της Χρυσής Αυγής μόνο και μόνο για να εκφοβίσουν την Αριστερά και το κοινωνικό κίνημα. Είμαστε συνηθισμένοι στις κατηγορίες. Οι πολιτικοί υπηρέτες των τραπεζιτών μάς έχουν κατηγορήσει συχνά επειδή απαιτούμε μειώσεις στους στρατιωτικούς εξοπλισμούς. Αυτοί που καρπώνονται κέρδη και μίζες δισεκατομμυρίων από τους εξοπλισμούς, τους οποίους δικαιολογούν ακριβώς με την καλλιέργεια εθνικισμών και ψεύτικων φόβων στο λαό» τονίζει.
Τι είχε δηλώσει για τα Σκόπια

Θολό ΠΟΤΑΜΙ: Ανεμομαζώματα, διαβολοσκορπίσματα


Το Ποτάμι και ο πολιτικός Σταύρος Θεοδωράκης είναι γέννημα μηχανορραφιών και δολοπλοκιών ανάμεσα στους καναλάρχες και τα αστικά επιτελεία που σχεδιάζουν την αντιδραστικότερη αναδιάταξη του καταρρέοντος κομματικού τους συστήματος. 

Ο ίδιος είναι ένας κοινός εκμεταλλευτής της ανθρώπινης αδυναμίας. Της φυσιολογικής συμπάθειας που αποκτά μέσω των δημοσιογραφικών εκπομπών κάθε τηλεπαρουσιαστής καθώς γλιστρά απρόκλητος στα σπίτια.

Οι πολιτικές του θέσεις είναι επιτηδευμένα θολές. Ένα μεθοδευμένα ασαφές συντηρητικό κείμενο για να δικαιολογήσει τη στήριξη της ουσίας της μνημονιακής πολιτικής δίχως όμως να φαίνεται και κραγμένος υποστηρικτής.

Θεωρεί αυτονόητη την πλήρη αποπληρωμή του χρέους. «Αν και οι πληρωμές τοκοχρεολυσίων δεν είναι ιδιαιτέρως υψηλές μέχρι το 2021, (δικαιολογεί το άρμεγμα της χώρας) πιστεύουμε ότι είναι ρεαλιστικό να επιτύχουμε περαιτέρω μείωση των επιτοκίων από τις χώρες τις ΕΕ, καθώς και μία περαιτέρω μετακύληση της αποπληρωμής και χαμηλότερες πληρωμές τόκων» σημειώνει για το χρέος στο πρόγραμμα. «…Για να το πούμε συνοπτικά, συνεχίζει, για εμάς το στοίχημα για τη μείωση του χρέους (που συνήθως μετριέται ως λόγος προς το ΑΕΠ) είναι η αύξηση της παραγωγής και η μείωση της ανεργίας, η αύξηση δηλαδή του παρονομαστή». Πλήρωνε δηλαδή ελληνικέ Λαέ και δούλευε για να μικραίνει το κλάσμα, το ποσοστό χρέους επί του ΑΕΠ.

Υιοθετεί την άποψη του νεοφιλελευθερισμού για το «κράτος στρατηγείο» στοχεύοντας σε «ένα κράτος μικρό αλλά όχι αδύναμο».

Ετοιμο το υπουργικο συμβουλιο του Συριζα...Προβλεπονται σκληρες διαπραγματευσεις!


Δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για την Area 51 (video)



Δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για την Area 51 (video)
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, οι Αμερικανοί έκαναν τα πάντα για να κρατήσουν μυστική την ύπαρξη της Περιοχής 51, όπου αποτελεί μια απομακρυσμένη μονάδα της Αεροπορικής Βάσης Έντουαρτνς ,σύμφωνα με την Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών (CIA), ωστόσο είναι πιο γνωστή για την προσπάθεια εντοπισμού εξωγήινων.
10. Το Ράντζο του Παραδείσου
Κατά τη διάρκεια της κατασκευής της, η Περιοχή 51 ονομαζόταν "Ράντζο του Παραδείσου", ονομασία που άλλαξε σε " Ράντζο", για να κάνει πιο ελκυστική τη περιοχή στους επενδυτές.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...