Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015

Προορίστηκες για να είσαι χαρούμενος !


Προορίστηκες να είσαι χαρούμενος και αυτή είναι η πρόκληση σου. Να είσαι ευτυχισμένος ό,τι και να βιώνεις διότι η χαρά είναι εσωτερική κατάσταση.

Κανείς δεν μπορεί να το κάνει αυτό για σένα ! Κανείς δεν μπορεί να σε σώσει αν δεν σώσεις εσύ τον εαυτό σου, Οπου και αν πας, όποιες συμβουλές και να πάρεις δεν μπορείς να ελαφρύνεις την ενέργεια σου εκτός και αν εσύ το επιλέξεις! 

Mόνο εσύ μπορείς να σώσεις Εσένα.

Ζωοφιλος,Ωμοφάγος και Χορτοφάγος ήταν ο Ιησούς Χριστός

Η Βίβλος της Ωμοφαγίας

«Δεν θα σκοτώνεις». Γιατί η ζωή δόθηκε σ’ όλους από τον Θεό και αυτό το οποίο έχει ο Θεός δεν επιτρέπεται να το αφαιρεί ο άνθρωπος. Γιατί αληθώς σας λέω, από μιά Μητέρα εκπορεύονται όλα όσα ζουν πάνω στη γη. Γι αυτό λοιπόν εκείνος ο οποίος σκοτώνει, σκοτώνει τον αδελφό του. Και από αυτόν η Γήινη Μητέρα θα απομακρυνθεί και θα τραβήξει απ΄αυτόν τα ζωογόνα της στήθη. Και θα αποφύγουν οι άγγελοι της και ο Σατανάς θα έχει την κατοικία του στο σώμα του. Και η σάρκα των θανατωμένων κτηνών στο σώμα του θα γίνει ο δικός του τάφος.
Γιατί αληθώς σας λέω, εκείνος ο οποίος σκοτώνει, σκοτώνει τον εαυτό του, και οποιοσδήποτε τρώει τη σάρκα των θανατωμένων κτηνών τρώει το σώμα του θανάτου. Γιατί κάθε σταγόνα του αίματός σας μετατρέπεται σε δηλητήριο στην αναπνοή του, η αναπνοή τους σε δυσοσμία, στη σάρκα του ή σάρκα τους στα σπυριά, στα κόκκαλά του τα κόκκαλά σε κιμωλία, στα σπλάχνα του τα σπλάχνα τους σε σαπίλα, στα μάτια του τα μάτια τους σε λέπια, στα αυτιά του τα αυτιά τους σε κηρώδη εκροή. Και ο θάνατός τους θα γίνει ο θάνατός του. Γιατί μόνο στην υπηρεσία του Ουράνιου Πατέρα σας συγχωρούνται τα χρέη των εφτά ετών σε εφτά μέρες.
Αλλά ο Σατανάς δεν σας συγχωρεί τίποτε και πρέπει να πληρώσετε για όλα. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος, χείρα αντί χειρός, πόδα αντί ποδός, κάψιμο αντί καψίματος, τραύμα αντί τραύματος, ζωή αντί ζωής, θάνατο αντί θανάτου. Γιατί ο μισθός της αμαρτίας είναι ο θάνατος
Μη σκοτώνετε, ούτε να τρώτε τη σάρκα της αθώας λείας σας μη τυχόν και γίνεστε σκλάβοι του Σατανά. Γιατί αυτό είναι το μονοπάτι των πόνων και αυτό οδηγεί στον θάνατο. Αλλά κάνετε το θέλημα του Θεού, ώστε οι άγγελοι του να σας υπηρετούν στο δρόμο της ζωής.
Υπακούτε λοιπόν στους λόγους του Θεού: »Κοιτάξτε, σας έχω δώσει κάθε χόρτο που παράγει σπόρο, το οποίο βρίσκει πάνω στο πρόσωπο όλης της γης, και κάθε δένδρο στο οποίο βρίσκεται ο καρπός που παράγει σπόρο. Αυτά θα είναι για σας αντί για σάρκα. Και για κάθε κτήνος της γης και για κάθε πετεινό του ουρανού και για οτιδήποτε έρπει πάνω στη γη, στο οποίο υπάρχει η αναπνοή της ζωής, δίνω κάθε πράσινο χορτάρι αντί για σάρκα. Επίσης το γάλα κάθε πλάσματος το οποίο κινείτε και το οποίο ζει πάνω στη γη θα είναι σάρκα για σας. Όπως έχω δώσει σ’ αυτά τα πράσινα χορτάρια, έτσι δίνω το γάλα τους σε σας. Αλλά τη σάρκα και το αίμα που ζωογονούν δεν πρέπει να τρώτε. Και σίγουρα θα απαιτήσω το αναβλύζον αίμα σας, το αίμα σας στο οποίο είναι η ψυχή σας. Θα απαιτήσω όλα τα θανατωμένα κτήνη και τις ψυχές όλων των θανατωμένων ανθρώπων. Γιατί εγώ ο Κύριος ο Θεός σας είμαι ένας Θεός δυνατός και ζηλότυπος, που επισκέπτεται την αδικία των γονιών στα παιδιά της τρίτης και τέταρτης γενιάς εκείνων που με μισούν, και δείχνει έλεος σε χιλιάδες από κείνους που μ’ αγαπούν και τηρούν τις εντολές μου».

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ: Ο Μέγας Αλέξανδρος πιθανότατα θαμμένος στη δεύτερη αλληλουχία θαλάμων του τάφου της Αμφίπολης!

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ: Ο Μέγας Αλέξανδρος πιθανότατα θαμμένος στη δεύτερη αλληλουχία θαλάμων του τάφου της Αμφίπολης!
Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι στο ίδιο ενδεχόμενο της ύπαρξης και δεύτερης εισόδου βορειοδυτικά του μνημείου είχε καταλήξει παλαιότερα και το Πανεπιστήμιο Πατρών σύμφωνα με μελέτη την οποία διεξήγαγε το 1998. Για όσους έχουν επισκεφτεί τον Τύμβο, είναι το σημείο πίσω ακριβώς από το πύλη του εργοταξίου, εκεί που είναι και το φυλάκιο εισόδου (βλέπε παραπάνω εικόνα).
Παλαιότερα είχε επισημανθεί-Μεγαλειώδης τάφος 900 τ.μ. στην Αμφίπολη αποκαλύπτεται λόγω κατάρρευσης από διάβρωση
Για το θέμα αυτό ο καθηγητής κ. Λάζαρος Πολυμενάκος δήλωσε σε σχετικό ρεπορτάζ στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, στις 5 Οκτωβρίου 2014, τα παρακάτω πολύ αποκαλυπτικά λόγια:
«Στη δημοσίευση του 2004 είχαν ήδη επισημανθεί οι σημαντικότερες γεωφυσικές «ανωμαλίες» και η σχέση τους κυρίως με πιθανές ανθρωπογενείς δομές στο εσωτερικό του λόφου. Ωστόσο, η συσσωρευμένη εμπειρία στην εφαρμογή της σεισμικής τομογραφίας (αλλά και η σύγχρονη τεχνολογία) παρέχει τη δυνατότητα να δω την εικόνα «με άλλο μάτι».
Και πέρα από πιθανούς τάφους, να αντιληφθώ στοιχεία που έχουν να κάνουν με τη δομή και την ευστάθεια του λόφου, στοιχεία κρίσιμα για την πολύ δύσκολη ανασκαφική προσέγγιση του εσωτερικού του. Συνθέτοντας εκ νέου τα παλαιά στοιχεία, και τις ήδη υπάρχουσες ενδείξεις, διαμορφώνω μια νέα ολοκληρωμένη ερμηνεία. Σε πιο απλοποιημένη μορφή, διαμορφώνεται η παρακείμενη τρισδιάστατη εκτιμώμενη εικόνα του εσωτερικού του λόφου (παρακάτω εικόνα), αποτέλεσμα επίπονων προσπαθειών και κριτικής συνθετικής σκέψης.
Η εικόνα είναι πολύ-πολύ ενδιαφέρουσα. Αποκαλύπτει τη διαμόρφωση του φυσικού εδάφους από τους κατασκευαστές του μνημείου, ώστε να μπορεί αυτό να δεχθεί τις κατασκευές που έχουν σχεδιάσει να τοποθετήσουν εκεί και να τις «προστατεύει». Διαμορφώνουν (όχι πολύ βαθιά) ορύγματα τα οποία σε κάποια σημεία τους θα φιλοξενήσουν ταφικές ή άλλες κατασκευές και μετά θα αποτελέσουν «δρόμους» προσπέλασης από και προς αυτές. Οι δρόμοι αυτοί επιλέγονται να προσπελάζουν το εσωτερικό ο ένας από το νότο, ο άλλος από τα βορειοδυτικά. Ο λόγος για τους προσανατολισμούς αυτούς θα πρέπει να είναι σημαντικός τόσο από την άποψη του συμβολισμού, όσο και της λειτουργικότητας και της κατασκευαστικής αρτιότητας.
Οι κατασκευές στο εσωτερικό ολοκληρώνονται και στη συνέχεια καλύπτονται από ένα επίχωμα με διαστάσεις και όγκο ανάλογο της έκτασης που καταλαμβάνουν οι κατασκευές στη βάση του λόφου. Αλλά φυσικά και για να δημιουργηθεί ένα μνημείο που θα συμβολίζει τη σημασία του περιεχομένου του. Και, βεβαίως, το όλο συγκρότημα να είναι «ευσταθές» και ανθεκτικό σε εσωτερικές και εξωτερικές δυνάμεις και επιβαρυντικούς παράγοντες στο πέρασμα του χρόνου».
Με λίγα λόγια ο κ. Πολυμενάκος εντοπίζει δύο δρόμους προσπέλασης προς το θαμμένο κάτω από τόνους άμμου, ταφικό μνημείο. Ο ένας είναι αυτός που ανασκάπτεται και ο δεύτερος είναι στα βορειοδυτικά στο σημείο που προσδιορίσαμε.
Πόσο πιθανό είναι να υπάρχει η δεύτερη πύλη εισόδου;

Tα 7 βήματα για να ζωντανέψετε και να ενισχύσετε το «αστρικό» σας σώμα


Θα έλεγε κανείς πως η σύγχρονη ορθολογιστικά σκεπτόμενη εποχή μας έχει χάσει το ενδιαφέρον της για καθετί το ασυνήθιστο και το μυστηριώδες. Αυτό το αίσθημα μοιάζει να κυριαρχεί τουλάχιστον στη χώρα μας, η οποία την τελευταία περίοδο φαίνεται να διανύει μια περίεργη αρνητική φάση πορείας. Τα πράγματα όμως δεν είναι καθόλου έτσι!

Παρακάτω θα σας δώσω μερικά βήματα, τα οποία, αν εφαρμόσετε, θα ζωντανέψετε ή θα ενισχύσετε το «αστρικό» σας σώμα, ώστε να μπορείτε να επιτύχετε είτε την εσκεμμένη αστρική προβολή του Εγώ σας και των επιθυμιών-θελήσεών σας, είτε ορισμένους «αστρικούς περιπάτους» στον υλικό ή «αστρικό» κόσμο.

Ερευνώντας τις Εξωσωματικές Εμπειρίες.

Σαουδάραβας Μουφτής: Ένας μουσουλμάνος μπορεί να φάει τη γυναίκα του!


Σαουδάραβας Μουφτής: Ένας μουσουλμάνος μπορεί να φάει τη γυναίκα του!


Ένας μουφτής από τη Σαουδική Αραβία, ο Αμπντούλ Αζίζ Μπιν Αμπντουλάχ (Abdul Aziz bin Abdullah), τον βλέπετε στη φωτογραφία, εξέδωσε μια φάτουα (fatwa) -δηλαδή μια άποψη μουσουλμάνου λόγιου, πάνω σε διάφορα ζητήματα, η οποία βασίζεται στη βαθιά θρησκευτική γνώση και την πρακτική εμπειρία- σύμφωνα με την οποία ένας άνδρας επιτρέπεται να φάει τη γυναίκα του.
Όταν γράφουμε να «φάει» εννοείται κυριολεκτικώς, δηλαδή να τη σφάξει και να πράξει κανιβαλισμό, να τραφεί δηλαδή από τη σάρκα της.
Για να δικαιολογήσει την εν λόγω φάτουα, που έχει προκαλέσει «σοκ», ο Μουφτής είπε ότι ο σύζυγος μπορεί να φάει τη σύζυγο υπό μία μόνο προϋπόθεση: όταν ο άνδρας είναι εξαιρετικά πεινασμένος.

Όλα τα ανεξήγητα που συνέβησαν κατά τα γυρίσματα χριστιανικών ταινιών


Ανεξήγητα φαινόμενα, συμπτώσεις, οιωνοί, αναποδιές, μυστήρια, και που συνέβησαν στο πλατό, ταινιών με χριστιανικό ”θέμα” σέρνονται πίσω τους σαν μύθος...

πλεγμένος με κατάρες και θαύματα. Eίναι αλήθεια ή ψέματα; Ποιος μπορεί να ξέρει – έτσι κι αλλιώς, γι’αυτόν που έχει πίστη καμιά εξήγηση δεν είναι αναγκαία…

ΜΕΡΑ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ. ΜΕΡΑ ΑΡΓΙΑΣ, ΝΗΣΤΕΙΑΣ. Ο ΛΑΟΣ ΖΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΝΥΞΗ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ... -ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ





Η Μεγάλη Παρασκευή, είναι ημέρα απόλυτης αργίας και νηστείας. Σχεδόν ολόκληρη η μέρα, αφιερώνεται στην Αποκαθήλωση του Εσταυρωμένου και στην Ακολουθία του Επιταφίου. Ο λαός ζει με κατάνυξη το θείο δράμα. Η έντονη του επιθυμία να συμμετάσχει στο πάθος του Κυρίου, διαφαίνεται και από κάποιες απλές, ωστόσο χαρακτηριστικές του πράξεις, τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Στα χωριά της Πυλίας, την Μεγάλη Παρασκευή, πίνουν ξίδι και καπνιά για να δείξουν την αγάπη τους στο Χριστό, που τον πότισαν ξύδι. Στην Κρήτη, τη Μεγάλη Παρασκευή, τρώνε νερόβραστα φαγητά με ξύδι, σαλιγκάρια βραστά, των οποίων το ζουμί μοιάζει με ξύδι.

Στην Κορώνη, ούτε φωτιά ανάβουν, ούτε μαγειρεύουν, ούτε μπουκιά βάζουν στο στόμα τους. Κάποιοι βάζουν σε ένα ποτήρι ξύδι, ρίχνουν μέσα και λίγη αράχνη και πίνουν τρεις γουλιές γιατί έτσι πότισαν και το Χριστό.
Όταν κατά το μεσημέρι, γίνει η Αποκαθήλωση και εκτεθεί σε προσκύνημα η χρυσοΰφαντη παράσταση του νεκρού Ιησού, πάνω σε φορητό κουβούκλιο, τότε αρχίζει ο στολισμός του Επιταφίου. Το στολισμό κάνουν τα κορίτσια της ενορίας, με άνθη της άνοιξης: βιολέτες, μενεξέδες, τριαντάφυλλα, λεμονανθοί. Όλα τα λουλούδια πλέκονται σε στεφάνια και γιρλάντες και ο Επιτάφιος γίνεται όλος μια κορόνα από άνθη.
Σε πολλούς τόπους, τα κορίτσια ενώ στολίζουν τον Επιτάφιο, ψάλλουν το μοιρολόγι της Παναγίας, μεγάλο θρησκευτικό τραγούδι που ιστορεί τη σταύρωση του Ιησού και εκφράζει τον πόνο της Αγίας του Μητέρας.
Και αμέσως αρχίζει η συρροή του κόσμου και το προσκύνημα του Επιταφίου. Παρθένες με κάνιστρα γεμάτα λεμονόφυλλα, ή τριαντάφυλλα στέκονται κοντά του και ραίνουν με μύρα το νεκρό Ιησού. Οι προσκυνητές, προπάντων γυναίκες και παιδιά αφού φιληθούν, περνούν κάτω από τον Επιτάφιο, “για να τους πιάσει η χάρη “όπως λένε.
Όταν νυχτώσει αρχίζει η ακολουθία και η περιφορά του Επιταφίου. Η πομπή σχηματίζεται από τα Εξαπτέρυγα και το Σταυρό μπροστά , τον Επιτάφιο και τους ιερείς πιο πίσω. Στις πόλεις προηγούνται οι μουσικοί, παίζοντας πένθιμα εμβατήρια. Ο κόσμος που ακολουθεί κρατάει στα χέρια αναμμένες λαμπάδες. Κατά διαστήματα η πομπή σταματά σε πλατείες και σταυροδρόμια και εκεί οι ιερείς ψάλλουν δεήσεις.
Σε πολλές περιοχές, την ώρα της περιφοράς του Επιταφίου, ανάβουν φωτιές, στις οποίες καίγονται θυμιάματα, ενώ σε άλλες καίγεται ο Ιούδας.

Στο Μελιγαλά, τη Μεγάλη Παρασκευή το βράδυ, ανάβουν “φουνταρίες”. Κάθε νοικοκυρά, όταν σημαίνει η καμπάνα για τον Επιτάφιο, ρίχνει μπροστά στην πόρτα του σπιτιού της δυο – τρία μάτσα κληματόβεργες και τους βάζει φωτιά. Μέχρι να βγει ο Επιτάφιος, οι κληματόβεργες έχουν πλέον γίνει θράκα. Την ώρα που o παπάς περνά έξω από το δρόμο του σπιτιού της, η νοικοκυρά ρίχνει πάνω στη θράκα μια χούφτα μοσχολίβανο και ο παπάς κάνει εκεί παραστάσιμο.

ΕΠΕΙΔΗ Ο "ΣΤΟΧΟΣ" ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΚΟΥΦΑΛΕΣ... ΕΙΜΑΙ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΑΘΕΟΣ" ΕΛΕΓΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟΥ 2013 Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ


ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΦΟΥΜΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΨΥΧΑΝΕΜΙΣΜΕΝΟΣ...

Απρόβλεπτος αλλά και χειμαρρώδης όπως πάντα, ο Γιάννης Βαρουφάκης στο σημερινό του άρθρο, προσεγγίζει το προπατορικό αμάρτημα και προσπαθεί να εξηγήσει γιατί ο Θεός έβαλε την Εύα σε πειρασμό και γιατί η ίδια αντέδρασε όπως αντέδρασε.

Στο protagon ο καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας και αρθρογράφος παραθέτει τα βασικά σημεία μιας ομιλίας που είχε κάνει για το θέμα στο Λονδίνο το 1984. Αποκαλύπτει πως του είχε τηλεφωνήσει ο ίδιος ο επίσκοπος του Νorwich, με τον οποίο είχε ήδη ανταλλάξει απόψεις για την οικονομική θεωρία σε μια εποχή που η ανεργία σάρωνε τη Βρετανία. Ο Επίσκοπος του ζήτησε να μιλήσει σε ημερίδα της Ετήσιας Αγγλικανικής Εκκλησίας. «Τον ευχαρίστησα από καρδίας αλλά του θύμισα ότι είμαι αθεράπευτα άθεος και δεν ήμουν καθόλου σίγουρος ότι θα έπρεπε να παραβρεθώ. Μου απάντησε κατηγορηματικά: «Δεν έχει καμία σημασία. Απλά, θα οργανώσουμε μια συνεδρία που θα την ονομάσουμε «Η Γωνιά του Άθεου» - The Atheist's Corner». Φυσικά, δέχθηκα. Πριν κλείσουμε τον ρώτησα τι θα ήθελε να είναι το θέμα της ομιλίας μου. Μου απάντησε: «Θα ήθελα να διαπραγματευτείς, από την σκοπιά του άθεου οικονομολόγου, δύο θεολογικά ζητήματα που θα μας απασχολούν ιδιαίτερα στην Σύνοδό μας: Την έννοια της Αιωνιότητας και το Προπατορικό Αμάρτημα. Μπορείς;» «Μπορώ» του απάντησα».

Στο κείμενο σημειώνει πως ο Θεός δημιούργησε ένα παίγνιο τριών σταδίων ανάμεσα στον ίδιο και στην Εύα με στόχο να ελέγξει πόσο ελεύθερη ήταν η Εύα. Τα τρία στάδια έχουν τις εξής θεματικές Η επιλογή της Εύας «να αμαρτήσω ή να μην αμαρτήσω», Η επιλογή του Θεού «την εμπιστεύομαι ή όχι» και τέλος Η Εύα έχει τον τελευταίο λόγο. Και καταλήγει ο Γιάννης Βαρουφάκης: «Συμπερασματικά, η μόνη εξήγηση του γιατί ο Θεός έβαλε την Εύα στην δύσκολη αυτή θέση, σε ένα παίγνιο όπου είναι αδύνατον να κερδίσει την παραμονή στον Παράδεισο, είναι ότι ήθελε να ελέγξει κατά πόσον η Εύα είναι πραγματικά ελεύθερη. Όμως, όπως είδαμε, αυτό απαιτεί τρία πράγματα: Πρώτον, η Εύα να είναι βαθιά ορθολογική, καθώς κανείς ηλίθιος δεν μπορεί να είναι πραγματικά ελεύθερος. Δεύτερον, η Εύα να έχει την δυνατότητα να υπερβεί, με την δύναμη της λογικής της, το στενό της συμφέρον. Και, τρίτον, ο Θεός να εμφυσήσει μια έννοια λογικής στην Εύα που να είναι εύπλαστη και στο χέρι της Εύας να την δημιουργεί, όπως δημιουργεί και την υπόλοιπη ζωή της – όχι υποδυόμενη έναν προκαθορισμένο ρόλο αλλά προσωποποιώντας και δημιουργώντας τον εαυτό της. »
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...